Skip to main content

Goedeavond, al enige tijd hebben we thuis problemeb met zowel het WiFi signaal als met het beeld&geluid. Beide vallen met regelmaat uit. Alles heeft eerst na behoren gewerkt en de aansluitingen zijn reeds gecontroleerd en in orde. Het beeld valt op meerdere tv’s weg, enkel geen idee of dit tegelij is, TVs zitten beide aangesloten met vaste bekabeling via utp. Ik heb alle stappen mbt storing zoeken afgelopen, helaas zonder resultaat. Is het een optie dat de Experia box gewisseld wordt? Dit lijkt mij het enigste mogelijke probleem. Indien er nog andere dingen zijn welke getest kunnen worden dan hoor ik het graag. Mvg maick 

@Maick Welkom op het forum. Erg irritant dat je verbinding wegvalt op zowel internet als televisie, mag ik vragen in welke regelmaat de verbinding wegvalt en hoe lang je deze problemen al ervaart? Ik zie overigens dat je een Experiabox V10 hebt, dit is het op 1 na nieuwste modem van KPN en zou dus eigenlijk geen problemen mogen geven. Omdat de televisie ook wegvalt lijkt het alsof de bekabelde verbinding ook wegvalt, ervaar je dit toevallig ook op een ander apparaat? 


@Maick Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!