Skip to main content

Hallo,

Sinds de software update vandaag 16 september hapert het beeld van TV. Daarvoor haperde het niet. Ik heb modem en de mediabox opnieuw opgestart volgens de stappen uit jullie problem solver maar helaas. Ik heb een internet + televisie abonnement afgesloten via glasvezel aangesloten. Internet werkt zoals het hoort, alsook televisie. Enkel bij het pauzeren en vervolgens hervatten of terugkijken hapert het beeld/geluid. Ik heb een HMB2260 welke met een UTP direct aangesloten is op de Experiabox 9 .

Goedemiddag @jdevriess :)

 

Goed dat je dit kenbaar maakt want dit is natuurlijk niet de bedoeling van een update. Kun je eens kijken wat er gebeurt wanneer je de tv ontvanger nu eens een handmatige software reset geeft? Hoe je dat doet, zie je hier (bij stap 2). Mocht het probleem hiermee niet worden verholpen dan duik er verder voor je in! 


Hoi @jdevriess , ik heb niks meer van je vernomen maar was benieuwd naar de huidige stand van zaken; ervaar je nog steeds problemen of werkt alles inmiddels weer zoals je zou mogen verwachten?


Goedemiddag @jdevriess , ik heb niks meer van je gehoord en daarom ga ik het topic sluiten. Hopelijk is er inmiddels een oplossing voor je probleem! 


Reageer