Skip to main content

Ik haak even aan: Beeld stopt, wordt zwart tijdens terugkijken/vanaf begin kijken en na even wachten springt stb naar huidige uitzending. Arris VIP5202, alles bekabeld, soft reset 1 x gedaan nu, ik zal proberen te noteren wat en wanneer, maar sowieso gebeurt het eigenlijk altijd bij het terugkijken/kijk vanaf begin van RTL Nieuws en NOS Journaal. Vandaag: RTL7, Idioten op de weg en Flodder. Regio Zeeland. Wat hebben jullie van me nodig? #tia!

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

/Update: vandaag 18:37 uur, NOS Journaal terugkijken, daarna Een Vandaag. Beeld bevroor ongeveer 1 minuut en ging daarna wel op zelfde punt verder.

19:37 uur RTL4 Nieuws


Hi @Reacher! Ik je vragen nog een reset van je modem te doen. Uit een meting van je modem is namelijk gebleken dat het hier mogelijk in zit.

Als dat het probleem niet verholpen heeft, laat het dan hier weten. Dan maken we een ticket voor je aan en wordt het op die manier verholpen! 🙂

 


Hi @Reacher! Ik je vragen nog een reset van je modem te doen. Uit een meting van je modem is namelijk gebleken dat het hier mogelijk in zit.

Als dat het probleem niet verholpen heeft, laat het dan hier weten. Dan maken we een ticket voor je aan en wordt het op die manier verholpen! 🙂

 

Modem is gereset en ik hou het nu in de gaten. Nog geen vastlopers. :)


So far, so good.