Skip to main content

Ik heb vandaag de tv box gekregen maar ik vind het maar niks al druk ik op gids is het beeld zwart en al druk je op de toets terug gebeurt er niks dacht dat het beter zou zijn nou als dit blijft dan zet ik de oude tv ontvanger weer neerĀ 

En ik hoop dat er niet nog meer diensten van Google komt want dan ben ik gelijk wegĀ 


Heel mooi de nieuwe tv ontvanger het schijnt sneller te zijn maar wat ik echt niet begrijp is dat er nu nog problemen mee zijn zoals vertraging bij het zappen en dan is er beeld dan duurt het weer 3 sec voor het geluid er is nu vertelde een medewerker dat alle kastjes dat hebben en nog een nieuwe update komt maar waarom bieden jullie dan de kastjes aan had dan gewoon een stop er op gedaan en pas als het echt goed werkt dan pas aanbieden want die van mij ligt al weer in de kast beter daar want anders vloog hij het raam uitĀ 


Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic


@Alex12Ā Welkom op het forum.Ā 

Wat jammer om te lezen dat je nog niet tevreden bent met je TV+ ontvanger.Ā 

Er zijn een aantal klanten heel tevreden maar helaas een aantal klanten ook nog niet helemaal.Ā 

Wat handig is, is om het TV+ update topic in de gaten te houden. Hier worden updates zo snel mogelijk gedeeld.Ā 

In het topic TV+ bekende bevindingen vind je een aantal bekende problemen. Er wordt hard gewerkt om deze op te lossen.Ā 


Wat raar is dat de tv ontvanger gewoon uit gegeven wordt en bij de kpn is het probleem bekend maar dat wordt niet verteld daar mag je zelf achter komen nu had ik geluk dat ik de oude tv ontvanger nog had en die weer gebruik want ik wil tv kijken zonder problemen En er had gewoon tijdelijk een stop op die tv ontvanger moeten komen en pas uit geven als het goed werkt en wanneer die update komt is niet bekend en ik ga niet telkens het kastje neer zetten en weer weg halen het zou fijn zijn als er een melding komt als de update er isĀ 

AlexĀ 


Nou ik heb totaal geen probleem met die nieuwe box. Alles werkt prima!!


De ontvanger zit niet op de WiFi en met die tv ontvanger zit er een vertraging tussen en als het beeld er is pas na een paar sec het geluid pas en een medewerker vertelde dat die problemen bekend waren en als het bekend is waarom dan de ontvanger geven en waarom niet wachten tot het opgelost is joep1965