Skip to main content

Zeer teleurgesteld de laatste tijd in beeldkwaliteit. Lijken wel serie foto's in plaats van live verslag van voetbalwedstrikd. Gezien de maandelijkse kosten is het overstappen naar andere aanbieder een serieuze optie.

Drie keer per week experiabox én tvkastje opnieuw opstarten  zou KPN ook belachelijk moeten vinden.

admin: eigen topic aangemaakt

Beste @Chiel1001 

Wat vervelend dat je problemen ervaart, welke apparatuur heb je van KPN:

  • Modem (Experiabox)
  • TV ontvanger(s)
  • DVS of toch bekabeld aangesloten 

En zou je je Forumprofiel alvast willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.

Zo kunnen we je eventueel verder helpen.


@Chiel1001 Welkom op het forum. 

Erg irritant dat je zoveel problemen hebt met televisie kijken.

Ik zie dat @Dennis Schreve je al een aantal goede vragen heeft gesteld, kun je deze beantwoorden? Wellicht dat we de problemen kunnen oplossen! 


Beste @Chiel1001,

Is het probleem inmiddels al opgelost? Omdat je ons geen terugkoppeling geeft.


Het beschreven probleem was het geval via Android (phone/tablet) voor ESPN en Ziggo Sport. Helaas vermeld Chiel niet welke bron hij bedoeld. Ontvanger, via Android, via iOS, via….Ik ga dus nu uit van Android phone/tablet. 

Afgelopen zondag is dat hersteld en loopt het weer vloeiend, hier althans. Ik neem aan bij @Chiel1001 nu ook weer.