Ik heb hetzelfde probleem, rechtstreeks in meterkast loopt hij door, dan doet ontvanger het een paar dagen op de slaapkamer (op super wifi2 lan poort) en daarna hangt hij zo ineens weer op 70-75.
Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt
Ik heb hetzelfde probleem, rechtstreeks in meterkast loopt hij door, dan doet ontvanger het een paar dagen op de slaapkamer (op super wifi2 lan poort) en daarna hangt hij zo ineens weer op 70-75.
Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt
ik heb een issue met de kabels en KPN monteur krijgt het niet in orde, vandaar de super WiFi als draadloze verbinding punten.
Welke KPN tv ontvanger heb je?
Welke experiabox (KPN router modem) heb je?
Wat is jouw echte download snelheid?
Het beste werkt de KPN tv decoder als deze is aangesloten via een UTP (CAT5E) kabel zonder dat hier iets tussen zit.
Met gootjes kan je de kabel meestal heel erg mooi wegwerken.
En wat voor een soort WIFI repeater gebruik je?
op super wifi2 lan poort
Dat is niet bekabeld.
rechtstreeks in meterkast loopt hij door
Écht bekabeld werkt ie dus. KPN noemt de mogelijkheid via Super Wifi niet eens op de website; wordt dus ook niet gegarandeerd.
@joop2011 schrijft:Het beste werkt de KPN tv decoder als deze is aangesloten via een UTP (CAT5E) kabel zonder dat hier iets tussen zit.
Met gootjes kan je de kabel meestal heel erg mooi wegwerken.
Niets meer aan toe te voegen… Goedkoopste oplossing (kabel kost niet veel) is ook nog eens de beste.
Er zijn ook holle plinten te krijgen. Bedoeld voor bekabeling.
Eén keer werk, jaren onbezorgt plezier.
download en upload heb ik 200mbps (via WiFi boven ook op super WiFi punten, staan er 3 in huis)
Beste
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.