Opnamen kijken ± 20 minuten na aanvang stopt halverwegen onverwachts !
Dit probleem al eerder meegemaakt bij journaals terugkijken over drama Den Haag
Opnamen kijken ± 20 minuten na aanvang stopt halverwegen onverwachts !
Dit probleem al eerder meegemaakt bij journaals terugkijken over drama Den Haag
Hoi
Hoi
Hallo , het kastje is een VIP2952 en is bekabeld aangesloten.
De modum gereset en het kastje de software opnieuw geladen , dit mocht niet baten het probleem bleef.
Nu al enige tijd geen problemen meer ondervonden , maar dat het tijdelijk is geweest.
Hopelijk blijft het zo, maar mocht het toch weer terugkomen, laat het ons dan weten. We helpen je graag verder!
Helaas Vikash , gisteren weer het zelfde probleem bij Hart van Nederland Laat , stopt halverwegen bij de opname bekijken terwijl hij nog aan het opnemen is , is het opnemen voltooid dan kan deze wel volledig bekeken worden.
Misschien is het kastje VIP2952 te oud geworden , ik heb wel meer storingen en dan laad ik maar opnieuw de software , meer kan ik niet doen.
Ik zit de opname van VI op SBS6 , vanaf ± 22u10 die om 21u35 begint , te kijken en weer stopt de opname er halverwege mee , hier wordt je echt niet vrolijk van kan ik je zeggen.
Een herstart van het kastje gedaan , geen resultaat , dito bij het [weer] opnieuw laden van de Software ! !
Nadat de opname helemaal voltooid was + kwartier !] is de opname WEL te bekijken ! ! !
Wat vervelend dat het probleem er weer is. Misschien werkt de tv-ontvanger niet meer goed en is het tijd voor een nieuwe. Om dit op te lossen, kun je het beste een terugbelafspraak maken met onze klantenservice. Wij bellen je dan op een moment dat voor jou handig is. Samen kijken we hoe we het probleem zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Laat je ons weten hoe het is afgelopen?
Hier ook al een paar keer exact hetzelfde probleem. We nemen masked singer op en ongeveer 3 kwartier na de opname start willen we terug kijken.
Na een tijdje beeld op zwart en terug naar scherm met de opname.
Inderdaad geen blauw balkje zichtbaar die normaal aangeeft hoeveel je al gekeken hebt.
We hebben 2 ontvangers en op beide hetzelfde probleem.
Het gebeurt bij opname terugkijken terwijl de opname nog loopt.
Resetten etc etc heeft geen zin
Echt waardeloos dit. Of hebben de zenders dit weer afgedwongen dat je dit niet mag doen om het skippen van reclame te voorkomen!! Net als de melding dat spoelen niet is toegestaan.
Inderdaad waardeloos , heb dit van de week al b.v. 2 x mee gemaakt met het programma VI en vanavond precies hetzelfde Masked Singer.
Ook nu tijdens het kijken naar VI , weer hetzelfde probleem
A.s. maandag komt er een monteur langs vingers!
Ik hoop niet niet dat je laatste zin klopt , dan zijn we nog niet jarig !
Het probleem doet zich ook voor op NPO 1 , niet bij het kijken van een opname maar bij het terugkijken van het Journaal ! !
Graag een oplossing , zie ook reacties van Avee66 !
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.