Skip to main content

Ik zet afgelopen week Viaplay uit omdat deze dienst mij geen meerwaarde biedt, ik had dit kado gekregen toen ik eerder dit jaar klant werdt, waarvoor dank hierdoor kon ik het mooi uit proberen.

 

Nu zet ik mijn ontvanger aan en ik zie een nieuw bericht. Wat schetst mijn verbazing het berichtje zegt nu bij KPN Viaplay als ik het bericht open krijg ik de mogelijkheid dit aan te zetten.

Halloooo ik heb het juist bewust uitgezet. 

Het staat toch uit als je de mogelijkheid krijgt het aan te zetten?!


Ja, verschrikkelijk hè dat soort reclame.

Bij mij gedlt dat het dan afgelopen is en dat ik het dan sowieso niet meer zal aanschaffen. Reclame is bij mij een absolute No Go.


@PeterG je mist mijn punt volledig. Uiteraard staat het uit, ondanks dat ik er nog tot het eind van dit jaar gebruik van kon maken heb ik het bewust uitgezet.

 

Het gaat mij om dat volslagen idiote, een ander woord heb ik er niet voor, bericht via de mediabox dat het nu beschikbaar is, dat wist ik alllang. Waar is de melding van het wel nieuwe HBO Max dat zou ik een zinvoller bericht vinden.

Nee, het systeem van KPN vind het blijkbaar grappig om een klant te wijzen op een dienst die net door diezelfde klant is uitgezet. 


@Galdor68 , alle mediaboxen van alle klanten tonen dat bericht over Viaplay, dat is toch niet zo erg?. Als je het een keer gezien hebt laat je het verder 'voor wat het is'. 


Ook u mist mijn punt @Berrie_Kaas  dat bericht was vanaf het moment dat ik klant werdt niet zichtbaar. Dit is pas door het systeem verstuurd op het moment dat ik Viaplay heb uitgezet. Voor die tijd was die berichtenbox leeg. Kortom niet alle boxen van alle klanten vertonen dat bericht.


Ook u mist mijn punt @Berrie_Kaas  dat bericht was vanaf het moment dat ik klant werdt niet zichtbaar. Dit is pas door het systeem verstuurd op het moment dat ik Viaplay heb uitgezet. Voor die tijd was die berichtenbox leeg. Kortom niet alle boxen van alle klanten vertonen dat bericht.

Bij mij wel @Galdor68, en wel vanaf het moment dat Viaplay in de TV-ontvangers van KPN, eerst als bestel- en later als abonnement mogelijkheid, was opgenomen. Het bericht staat er bij mij nog steeds, één keer gelezen hebbende kost het geen moeite om het te negeren, het verplicht je immers tot niets. Er lijken mij belangrijkere zaken gaande om je druk om te maken, maar dat is mijn persoonlijke mening.    

Misschien kan een moderator hier iets zinnigs over zeggen?  


Welke moderator heeft de titel van dit topic gewijzigd!!!

Nu is de totale bedoeling verdwenen graag de oorspronkelijke titel weer terugzetten. Anders dit topic maar helemaal verwijderen. 

@Berrie_Kaas ik maak mij totaal nergens druk over, ik vond het gewoon zeer lachwekkend dat dit bericht pas verscheen nadat ik dit had uitgezet.

 

Ik maak mij nu drukker om de gewijzigde titel!!


Ik had het inderdaad verkeerd begrepen. Ik dacht dat je kanaal 226 bedoelde.

Sterker nog. Hier staat het bericht in de 'berichtenbox’ terwijl ik Viaplay (via kpn) heb. (dat zal bij jou dan vast ook het geval geweest zijn)

Ik had het nog niet gezien. Wat heeft het voor zin om daar te kijken als er geen cijfertje bij staat en dus geen nieuwe berichten zijn?


Nee, dat was bij mij niet het geval de berichten box was leeg zolang als ik klant ben.

Ik heb namelijk eerder gekeken in die box ik ben juist gaan kijken omdat er ineens een nieuw bericht was, aangegeven met een rode stip. Dit is ook het enige bericht in die box. Waar is de melding van Disney+ of HBOMax of andere berichten. 0 berichten sinds afgelopen maart is wel heel weinig. En nu dus wel 1 bericht pas na het uitzetten van Viaplay.