Skip to main content

Gisteren gebeld dat mijn tv-ontvangers wel erg traag werden, dus deze zijn omgeruild vandaag.

Super snelle service van KPN maaarrr….in het kader van hun groene karakter dus 2 gebruikte exemplaren gehad en die zien er niet uit! 
Vieze vingers en krassen op zowel de ontvangers als de stekkers…getver!

(ik weet dat er beschermfolie over heen zit maar toch…)

Slim van KPN want nu wil ik mijn abonnement wijzigen naar 4k omdat je dan wél nieuwe apparatuur krijgt. Dat neem ik aan althans.

in Mijn KPN gaat dat niet, die optie krijg ik niet te zien. Dus maar klantenservice gebeld, gisteren 20 minuten in de wacht gehangen, vandaag weer twee keer. Vervolgens krijg je dan een jong iemand die weer moet overleggen met zijn begeleider. 

Het resultaat is dat ik nog geen stap verder ben.

KPN wat ben je aan het doen? Beter wordt het er niet op althans!

 

@Plien65 Dit is complexer dan ik dacht.  Er is 19-9 met jou een nieuw contract afgesproken waar ook 4k bij hoort.  Die order vind ik alleen niet terug.

Dat kan te maken hebben met een nog openstaande omruil order maar dat weet ik niet zeker.  Ik heb nu een mail gestuurd naar de collega waarmee jij die verlenging hebt geregeld.  Zodra ik meer weet laat ik het jou hier weten. 

Goedemorgen Erwin,

Inmiddels is er een nieuwe order aan gemaakt.

Ik heb ook een bevestiging gehad van een wijziging van mijn abonnement. En in Mijn KPN staat nu dat mijn ontvangers(de juiste) ingepakt worden.

So far so good….abo gaat in op 4 oktober, ben benieuwd!


Dat klinkt hoopvol!  Mocht er toch iets mis dreigen te gaan, laat het mij weten.


Hoi Erwin,

Ik heb de ontvangers vandaag thuis ontvangen.

Ook alvast aangesloten dus ik ben weer helemaal tevreden!

@ allen bedankt voor het reageren en mee denken..👍🏼
 

Hij kan op slot..😊