Skip to main content

Was in het bezit van 3 motorola VIP1903 tv ontvangers, hiervan heb ik er 2 kunnen omruilen, echter 1 van de drie kan niet worden uitgelezen via de site. Hoe kan ik deze nu omruilen?

 

Hoor graag hoe te handelen.

 

Beste @pie314 

Wat vreemd dat je de laatste niet omgeruild krijgt. Dus met deze link werkt het niet? Zo je het eens willen proberen? En mij dit laten weten, want dan hoop ik dat dan hier gauw iemand reageert van de KPN moderators.


De genoemde link werkt inderdaad niet.

Heb het op verschillende dagen en tijden geprobeerd, maar de tv ontvanger wordt niet gevonden door de tool.

 

Vandaar ook mijn vraag. :)

 

Zou toch moeten werken.

 


@pie314 Welkom op ons Forum! Wat gek dat het omruilen via de link niet lukt. 
Ik wil graag even uitzoeken waarom dit niet lukt. Zou je je gegevens willen invullen op je profiel en hier een seintje geven als dit is gebeurd? Dan kijk ik even mee en maak het in orde. 


Heb het profiel aangepast.

De betreffende tv ontvanger is op dit moment niet aangesloten. Serienr is1812145280.

 


@pie314 Bedankt voor het invullen van je profiel!

Appeltje eitje voor mij gelukkig. De tv-ontvanger komt je kant op. 
Ik heb hetzelfde PostNL punt geselecteerd als het punt dat jij voor de andere twee had geselecteerd. Morgen kan je hem omruilen vanaf 14.30 uur. Als het morgen niet lukt dan is dat geen probleem. Je hebt 14 dagen de tijd om hem om te ruilen. 

Ik denk trouwens dat het feit dat de ontvanger niet was aangesloten de reden is dat het systeem hem niet kon vervangen. Hij zag het niet in het netwerk, wel in de administratie.

Fijne avond! 
 

 

 


Heb het profiel aangepast.

De betreffende tv ontvanger is op dit moment niet aangesloten. Serienr is1812145280.

 

That’s the problem.

Mijn moeder heeft haar 2de ook nooit gebruikt. Die Motorola 1963 staat nog in de verpakking op zolder.
Degene die gebruikt wordt is al wel gemoderniseerd, dat is nu een Arcadyan.


Bedankt voor je hulp.

 

Inmiddels bericht gekregen dat ik morgen de tv ontvanger kan ophalen.

Vwb niet aangesloten zijn, alle testen zijn gedaan met de tv ontvanger aangesloten. Dus in het netwerk.

 

Maar goed, het is opgelost.

 

Groet, 

Pieter


Reageer