Skip to main content

Ik vraag alleen om 2 extra tv ontvanger kastjes en krijg digitenne opgestuurd. Men sluit mijn huidige abonnement af en het kan niet meer terug gedraaid worden. Na 2 uur bellen in wachten sorry sorry.. ik krijg de monteur en een boel andere dingen bla bla op 21-10. Let op: Bijna 2 weken zonder internet en WiFi met 2 kinderen die voor school aan de gang moeten en geen tv waar je voor betaald. Na een raar voorgevoelens nog steeds geen mail bevestiging voor de monteur , toch maar eens een dagje ervoor bellen Hoe laat de monteur komt. Is er 🤬🤬 geen monteur ingepland. En over nieuwe spullen weten ze ook nog niks te vertellen. En voor een nieuwe afspraak verbinden we u door . Nu 2.5 uur later en 3x te zijn opgehangen weet ik nog niks. 
wat een vervelend 🤬🤬avondje. 
KPN ik hoop dat jullie zsm bellen en met een monteur en de materialen komen. 
ik ben enorm teleurgesteld. Ik heb echt heel veel geduld maar nu is het echt bijna op.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Welkom op ons KPN Forum @Franks87! Fijn dat je ons gevonden hebt en bedankt voor je bericht. Oeff, zo te lezen gaat er van alles mis:persevere: . Als ik je goed begrijp heb je mijn collega gevraagd om twee extra tv-ontvangers toe te voegen aan jouw abonnement. In plaats daarvan is je hele abonnement afgesloten, maar heb je wel twee Digitenne kastjes ontvangen:thinking: ? Hoe dit zo verschrikkelijk mis kon gaan, is me werkelijk een raadsel. Ik help je graag verder. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 


Ik vraag me toch af hoe zo'n telefoongesprek verlopen is ... dat dit heeft kunnen gebeuren. En hoelang de betreffende medewerker bij KPN werkt. Is dit dan zn eerste werkdag ofzo?


Gedaan ✅ 


Dank je, Frank. Ik zie hier dat je inderdaad veel contact hebt gehad. Het is me nog niet helemaal duidelijk hoe dit nu precies heeft kunnen gebeuren, maar jouw Alles-in-1 abonnement is gewijzigd naar een abonnement met alleen Digitenne. Dat is heel raar. Gelukkig kunnen we dit ook weer herstellen door de diensten die je eerder had weer toe te voegen aan dit Digitenne abonnement. Ik zie niet dat daar op dit moment al iets voor loopt. 

We kunnen alleen kunnen niet meer precies hetzelfde abonnement herstellen zoals je die voorheen had. Dat was namelijk een Alles-in-1 Standaard en dat abonnement bestaat nu niet meer. Je zou dan uitkomen op een Hussel abonnement. 

In je abonnement had je verder Fox Sports, Ziggo Sport Totaal, Videoland, Sneller Internet 200/200, twee tv ontvangers, het opnemenpakket, KPN Veilig, Spotify Premium, Netflix en een vast telefoonnummer. Als je dat ook allemaal weer wilt hebben, dan kom je uit op een Hussel 200 abonnement dat dan, inclusief al die opties ongeveer €109 kost, plus de kosten voor Netflix (die varieert afhankelijk van welk Netflix abonnement je hebt gekozen). In totaal kom je dan uit op een bedrag ongeveer €7 meer dan je betaalde voor je Alles-in-1. 

We kunnen dit voor je in orde maken. Daarvoor moeten we dan dus weten of je ook al die opties weer wilt hebben. En, als je telefonie ook weer wilt hebben, vul dan nog even het vaste telefoonnummer in op je forumprofiel voor de zekerheid (mag in het veld ‘persoonlijke opmerking’). 

 

 


hallo Erik ,Ik wil GEEN digitenne.

ik had een experiabox met 2 ontvanger kastjes.

Ik wil een experiabox met 4 kastjes.

Opnemen en terugkijken, Netflix ,ziggo sport , sneller internet,Videoland en de beloofde superwifi, kpn veilig (is toch standaard) spotifi had ik gratis en de korting van diverse pakketten.

er is mij beloofd alles in orde te maken incl monteur en super WiFi zie bijlage onderin de mail.

ik hoef geen vast nr meer. *** kan weg.

ik ga zeker niet meer betalen door falen van jullie zijde en ook geen 25,- aansluitkosten voor een monteur die vandaag zou komen. En 2,5 week zonder internet (tot nu toe)en tv met kinderen die voor school via WiFi van de buren of op onze hotspot moeten draaien etc.

Graag zsm in orde maken. 
nogmaals ik wil GEEN DIGITENNE!! 

onderstaande is ons gemaild op 09-10-2020 13:28 uur

 

Ter info;

mevrouw *** en ik Frank *** wonen samen op *****

 

KPN

Bevestiging van uw bestelling

Geachte mevrouw ***

Bedankt voor uw bestelling en fijn dat u kiest voor KPN. We gaan direct voor u aan de slag. Geniet van uw dag!

Uw bestelnummer

Bestelnummer: ARMOR-1625083

Besteldatum: 9 Oct 2020

Besteloverzicht

Internet

Hussel Internet 100 Mbit/s

Looptijd: 12 maanden

€47.50  
Actiekorting 2 KPN SuperWifi punten cadeau t.w.v. 199,00 euro €0.00 €47.50
+ Videoland Pakket    €8.99
+ Fox Sports    €12.99
+ Ziggo Sport Totaal Pakket    €14.99
+ Opnemen Pakket gratis    €0.00
+ Extra TV-ontvanger  x 4    €20.00
+ Interactieve TV met een TV-ontvanger    €10.00
+ KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten)    €0.00
+ Glasvezel Upgrade    €0.00
Totaal per maand tijdens actieperiode   €109.47
Aansluitkosten   € 25.00
Totaal eenmalig   € 25.00
Totaal prijsoverzicht Internet en Mobiel
Totaal gedurende actieperiode   €109.47
Totaal eenmalig via factuur   €0.00
Totaal eenmalig bij levering   €25.00
* KPN Hussel
De getoonde KPN Hussel korting en voordelen zijn een indicatie. Hieraan kunt u geen rechten ontlenen. Als uw aanvraag voldoet aan de KPN Hussel Voorwaarden dan vindt u de exacte KPN Hussel korting terug op uw (eerste) facturen voor Thuis en/of Mobiel.
Combineert u Telfort met KPN Hussel? Kijk dan voor de aanmelding en voorwaarden op kpn.com/telfortcompleet.

 

​

Admin: privégegevens verwijderd


Leuk... zo'n medewerker die dit voor u in elkaar geknutseld heeft. Maar dit gaat dus niet lukken. De backoffice heeft het allemaal in de prullenbak geknikkerd. Terug naar hoe het voorheen was kan niet meer. Die SuperWiFi's ga je als bestaande klant ook nooit krijgen.


*Die SuperWiFi's ga je als bestaande klant ook nooit krijgen.

Dat is wel het minste wat gegeven kan worden na deze ongelofelijke puinhoop :rolling_eyes:  


Beste Erik, kun je mij even bellen..


Hi Frank, ik neem het even over van Erik. 

Ik heb je zojuist geprobeerd te bereiken en met je partner gesproken, ik begreep van haar dat je inmiddels contact met ons hebt gehad en dat het naar tevredenheid is opgelost. Daar ben ik blij om. 

Laat het ons hier weten mochten we nog iets voor je kunnen doen.Â