Skip to main content

Ik heb 12 dagen geleden ziggo totaal aan gezet. Helaas nog steeds niks te zien. 
al meerdere keren gebeld en gechat. Deze kunnen niets doen omdat het handmatig moet worden geactiveerd. 
nu al 12 dagen, en het ziet er naar uit dat ik dit weekend ook de wedstrijd ga missen. 
 

*admin: afgesplitst uit verzameltopic

Ik heb 12 dagen geleden ziggo totaal aan gezet. Helaas nog steeds niks te zien. 
al meerdere keren gebeld en gechat. Deze kunnen niets doen omdat het handmatig moet worden geactiveerd. 
nu al 12 dagen, en het ziet er naar uit dat ik dit weekend ook de wedstrijd ga missen. 
 

 

Gebeurt dit weer? Dit is in het korte verleden ook al gebeurt en na ongeveer 2 weken werd na vele malen hier verteld dat er een storing was en de oplossing hiervan duure in mijn herinnering weken. Als je dit leest neem je er toch geen extra pakketten meer bij van KPN. 


Hoi @Thijskloet, ik kijk graag even met je mee waar het fout gaat! 12 dagen is wel erg lang!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hoi @Thijskloet, ik kijk graag even met je mee waar het fout gaat! 12 dagen is wel erg lang!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Dit is gebeurd Thomas @Thomas 

 


@Thijskloet ik heb je topic even afgesplitst om het overzichtelijk te houden. Ik heb je gegevens er meteen bij gepakt en zie dat de bestelling inderdaad al vast zit sinds 17 april. Dit ligt gelukkig al wel bij de juiste afdeling. Helaas heb ik er geen zicht op wanneer dit precies opgelost gaat worden. Dit is een vrij complex probleem namelijk.


Mijn collega's houden je hier verder van op de hoogte.