Skip to main content

Ik heb nu meer als 100,00 betaald voor een mobiele wifi op mijn telefoon die niet werkt.

Ben 2 x in Heerenveen bij de KPN geweest waar mij verteld wordt dat het werkt maar dat heeft het nog nooit gedaan. Ik wil gewoon mijn geld terug en nooit meer mobiele wifi van de KPN

Ā 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @RegneraĀ Ik ben bang dat ik niet helemaal begrijp wat je gebruikt. Wat voor een apparaat gebruik je en waarom werkt het niet? Kun je iets meer toelichting geven op wat er aan de hand is?Ā 


Ik heb een 2e kaartje in mijn telefoon laten installeren en inmiddels 100,00 kwijt voor dit abonnementje. Ben 2 x bij de KPN in Heerenveen geweest maar ik heb er nog geen dag gebruik van kunnen maken.Ā Ik heb dit inmiddels opgezegd omdat ik het niet aan de praat kon krijgenĀ miv vandaag is dit afgesloten. En nu het volgende probleem ik kan nu niet bellen met mijn telefoon terwijl ik daar ook een abonnement op heb. Ook de telefoon in huis doet niets meer.

ik heb nu in 2 maande niks als ellende met de KPN.

hele internet lag er 1 week eruit. De eerste monteur verhielp het behalve de Tv in de slaapkamer . In de meterkast was het een chaos van draden. dus weer bellen en een andere monteur die dit verholpen heeft.Ā 
IK SCHRIJF DIT OMDAT IK U NIET KAN BELLEN EN HOOP DAT DIT NU EENS OPGELOST WORDT WANT IK KRIJG SCHOON GENOEG VAN DE KPN

Trees Krul


Dag @RegneraĀ Het kpn forum is een online omgeving waar onze klanten met elkaar in gesprek gaan en elkaar tips en advies geven over onze diensten en producten.Ā Hoe duidelijker je je hulpvraag verwoordt, des te makkelijker wordt het voor onze community om je te helpen. KPN-medewerkers zoals ik lezen mee en begeleiden de gesprekken tussen de forumgebruikers. Ook zorgen we ervoor dat informatie zo goed en snel mogelijk vindbaar is.Ā Als ik het zo lees spelen er meerdere dingen en het is dus zaak om even duidelijk op een rij te zetten wat er nu precies aan de hand is. Kun je daarom ingaan op de volgende zaken?Ā 

Ik heb een 2e kaartje in mijn telefoon laten installeren en inmiddels 100,00 kwijt voor dit abonnementje. Ben 2 x bij de KPN in Heerenveen geweest maar ik heb er nog geen dag gebruik van kunnen maken.Ā Ik heb dit inmiddels opgezegd omdat ik het niet aan de praat kon krijgenĀ miv vandaag is dit afgesloten.

Ā 

Wat is dit dan voor een kaartje? Wat voor een abonnement zat hier aan vast?Ā 

Ā 

En nu het volgende probleem ik kan nu niet bellen met mijn telefoon terwijl ik daar ook een abonnement op heb. Ook de telefoon in huis doet niets meer.

Heb je problemen met je vaste telefoon Ć©n je mobiele telefoon? Heb je wel internet? Vast en mobiel staan vaak los van elkaar, dus kun je meer toelichting geven over wat er nu precies aan de hand is?Ā 

hele internet lag er 1 week eruit. De eerste monteur verhielp het behalve de Tv in de slaapkamer . In de meterkast was het een chaos van draden. dus weer bellen en een andere monteur die dit verholpen heeft.Ā 
IK SCHRIJF DIT OMDAT IK U NIET KAN BELLEN EN HOOP DAT DIT NU EENS OPGELOST WORDT WANT IK KRIJG SCHOON GENOEG VAN DE KPN

Ā 

Je hebt nu wel een een goede internetverbinding? Speelt hier nog iets waar je hulp bij nodig hebt?Ā 

Zoals ik al schreef: dit forum is er op gericht dat onze klanten met elkaar in gesprek gaan. Als je echter persoonlijk en direct contact wilt met iemand van kpn, om je problemen mee te bespreken, dan kan dat ook. De klantenservice is bereikbaar via 0800-0402, via de social media Ć©n via de chat op de website.Ā 


U kunt het beste bellen met 0800 0402. Dat is de klantenservice van KPN. Het nummer is gratis.