Skip to main content

Hey hallo,

 

Ik weet dat het domme pech is maar afgelopen weekend heb ik eenmalig betaald voor de f1 race op spa in België om te kijken. Nu werd de race zo lang uitgesteld dat mijn kijk mogelijkheid op ziggo sport al was afgelopen en dus weg geld.

Uiteraard is het onmacht maar natuurlijk een probleem wat wel eens vaker kan gebeuren. Wat zijn de vergoedingen hierin? Het nummer van de directie van de formule 1 is ook goed want dan proberen we hun.

 

Groetjes Bart 

Hoi @Bart B., welkom op het forum. Het was een bijzonder weekend in België inderdaad, niet de race die we wilden zien. Wij hebben hierin geen mogelijkheden tot een vergoeding, als er een technisch probleem is met de uitzending kan dat wel, maar dat was hier niet aan de hand. Dit was overmacht. Contactgegevens van mensen in de F1 hebben wij niet..


Terwijl je gewoon gratis via Canvas (30) had kunnen kijken….

Daar had je het drama zich ook kunnen zien uitrollen. Het werden uiteindelijk 2 rondjes achter de safetycar in de stromende regen.


Hier kan KPN natuurlijk helemaal niks aan doen, en is niet verantwoordelijk of een race wel niet doorgaat. Sowieso, door pure overmacht is de FIA er niet geslaagd om een race van langer dan 2 (safetycar) rondjes te laten rijden. Je kan niet eeuwig uitstellen, en alsnog naar een andere dag verplaatsen is ook gekkenwerk. Dat er kaartjes vergoed gaan worden van de mensen daar, is ook nog maar afwachten. Gaat wel om grote bedragen natuurlijk, maar misschien is het wel gewoon op eigen risico. Mensen die een zenderpakket aan hebben staan, gaan natuurlijk niks terug krijgen. Is niet te doen. En in geval van een los gekochte race, ook niet. Gaat om 6 eurootjes hè.. kom op.

 

 


Hier kan KPN natuurlijk helemaal niks aan doen, en is niet verantwoordelijk of een race wel niet doorgaat. Sowieso, door pure overmacht is de FIA er niet geslaagd om een race van langer dan 2 (safetycar) rondjes te laten rijden. Je kan niet eeuwig uitstellen, en alsnog naar een andere dag verplaatsen is ook gekkenwerk. Dat er kaartjes vergoed gaan worden van de mensen daar, is ook nog maar afwachten. Gaat wel om grote bedragen natuurlijk, maar misschien is het wel gewoon op eigen risico. Mensen die een zenderpakket aan hebben staan, gaan natuurlijk niks terug krijgen. Is niet te doen. En in geval van een los gekochte race, ook niet. Gaat om 6 eurootjes hè.. kom op.

 

 

@DennisA78 even een tip...jij schrijft dingen op die forum op persoonlijke titel. Dat is natuurlijk top. Maar in je onderschrift geef je ook aan dat je KPN-monteur bent. Jouw opmerkingen die ik her en der lees zijn geschreven op persoonlijke titel maar ik kan dit toch niet los zien. Je bent een verlengstuk van KPN (zo wordt het geïnterpreteerd). Sommige reacties passen niet helemaal bij KPN. Hou daar rekening mee of haal 'KPN' weg uit je onderschrift. 


Deze week geheel gratis F1 Zandvoort.

De kanalen van Ziggo Sport, 233 t/m 238, staan open van 2 tot en met 6 september.


Hallo @SledgehammerNL en @DennisA78 , Het moderatieteam doet er beter aan de titel 'KPN-monteur’ naast de forumnaam en avatar gewoon weg te laten en een doorsneetitel te gebruiken net als voor alle andere forumleden.

Ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken van een vorm van vermeende belangenverstrengeling.

Als een KPN-medewerker op persoonlijke titel forumlid wil zijn laat er dan geen enkele link naar een dienstverband met KPN zijn om alle verwarring en misverstanden uit de weg te gaan en dat geldt niet alleen voor genoemde KPN-medewerker maarr voor alle KPN-medewerkers binnen dit forum, waarvan de namen bij het moderatietema wel bekend zijn en ik hier dus niet ga benoemen.