Skip to main content

Beeld bevriest bij terugkijken , tv gids of menu blijft hangen . Recent is de Arcadian weer vervangen maar

blijft voorkomen zoals gisteren met switchen tussen zenders.

Hierdoor veel van wedstrijden gemist. Dit gebeurt regelmatig

P.S

aanvulling Op mijn bericht  aangesloten via Cat5e kabel op modem en TV


Hoi @Ruwolf. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat dit steeds gebeurd. Mijn advies is om de tv-ontvanger te resetten. Als dit het probleem niet verhelpt of je hebt dit al recent gedaan, dan wil ik je vragen om je gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel. Dan kan ik voor uitzoeken of ik van deze kant iets bijzonders kan vinden wat dit probleem kan veroorzaken. Laat je een berichtje achter in dit topic?


Hoi @Ruwolf. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat dit steeds gebeurd. Mijn advies is om de tv-ontvanger te resetten. Als dit het probleem niet verhelpt of je hebt dit al recent gedaan, dan wil ik je vragen om je gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel. Dan kan ik voor uitzoeken of ik van deze kant iets bijzonders kan vinden wat dit probleem kan veroorzaken. Laat je een berichtje achter in dit topic?

Ik heb niets meer van je gehoord. Ik hoop dat een reset sommige problemen hebben verholpen. Er zijn inderdaad problemen met ons iTV menu. Meer hierover lees je in dit topic.Â