Skip to main content

Ik heb meegedaan aan de KPN TV+ pilot/test en goede ervaringen gehad met de nieuwe settopbox. Na de testperiode ben ik volledig over gegaan naar KPN TV+ settopboxes. Op wat kleine known issues na zoals geluid dat er niet altijd is, af en toe een spontane reboot, zijn we hier in huis tevreden.

Nu heb ik op de settopbox op de kamer van mijn 8-jarige dochter een kinderslot ingesteld waarbij een PIN nodig is vanaf materiaal geschikt voor kinderen ouder dan 9. Ook wat apps verwijderd, helemaal prima.

Wat blijkt nu: Ik zet enkele uren later de settopbox in de huiskamer aan en nu blijken de instellingen van de settopbox op de kamer van mijn dochter gesynchroniseerd naar de settopbox in de huiskamer, waardoor ik ook daar voor alles gewaardeerd boven leeftijd 9 een PIN moet invoeren voor het kinderslot.

Ik zou graag op iedere settopbox onafhankelijk kinderslot willen instellen. Hoe kan ik dat bewerkstelligen?

Goedemorgen Dennis! Welkom op het forum. Ik vrees dat het kinderslot inderdaad op accountniveau is afgestemd, vandaar dat jouw ontvanger het dan overneemt. Ik heb daar op dit moment niet echt een alternatief voor vrees ik. 


Per apparaat instellen klopt volgens mij.

 

Kinderslot, heb je dat er standaard opzitten?

 

Hier vind je de gebruiksaanwijzing (van alle apparten)

Ik zag dat op pagina 8 onderaan staat hoe je het kinderslot aan of uit kan zetten.Â