Skip to main content

Voorheen als je een programma terugkeek en je was aan het einde van het programma dan sprong die automatisch over naar het programma daarna.

Dat doet die nu niet meer.

Is die optie nog terug te halen of komt die nog terug.?

Mvg

Dit komt doorgaans voor als het volgende programma door de betreffende zender niet beschikbaar is gesteld voor terugkijken.

Helaas geef je geen voorbeeld van tijd, datum, pogramma, zender. En type ontvanger.

 


Dat is niet het geval. Gaat om het nieuwe kastje.

En het is bij elke tijd, datum, zender en programma hetzelfde.


Hmm, raar. Kastje al een herstart? Houdt de aan/uit knop op de afstandsbediening voor de box even ingedrukt en kies voor opnieuw opstarten.

Zelf gebruik ik terugkijken eigenlijk nooit aangezien ik opnemen heb. Neem het 6 uur nieuws (2 x), regionieuws, EditieNL en Boulevard dagelijks op. En verder gebruik ik er NLziet voor. (terugkijken met doorspoelen en zonder reclame)

Bij opnames is doorkijken overigens niet beschikbaar. Maar via de gids zou het mogelijk (...) zijn.


Opnieuw opstarten werkt in ieder geval niet.


Hmm, ik zie dat ik het nog niet gevraagt heb. Maar op welk apparaat of decoder ervaar je dit?

Hier, TV+ (decoder DIW7022), lijkt het gewoon door te lopen. Als strandt wel de voortgangsbalk. Die blijft hangen op het eind van het eerst gestarte programma, maar het volgende komt wel en loopt door.


Ik heb dezelfde. 


Bij mijn TV+ loopt de weergave wel door na de gekozen uitzending. Dus wat het bij jouw is…

Terugkijken gebruik je (nou, ik) doorgaans om één programma wat je gemist hebt, en ook over het hoofd gezien om in te plannen voor opname, alsnog te kijken. Niet om een deel van een avond achter te liggen op de uitzendingen. Helemaal lastig bij de commerciëlen. Want dan kan je niet doorspoelen en blijf je achterliggen.


Het maakt toch ook niet uit waar ik het voor gebruik. Ik wil gewoon dat die het doet XD


Voorheen als je een programma terugkeek en je was aan het einde van het programma dan sprong die automatisch over naar het programma daarna.

Dat doet die nu niet meer.

Is die optie nog terug te halen of komt die nog terug.?

Mvg

Klopt, hetzelfde is ook mijn ervaring. Is na de laatste update begonnen.Â