Skip to main content

Telkens als wij een serie van 2 programma's terug kijken stopt tijdens het 2e programma in rij halverwege het programma en "schiet" het terug naar live, heel irritant!

Nu stoppen we na de 1e serie en starten we de 2e vanaf het begin, dan gebeurd dit niet 

Dit is sinds wij een nieuw abbonement hebben incl nieuwe decoder! De DIW7022

 

Tja, tv+ is nu nog vooral tv-. Daar ztten nog veel kinderziektes in die in de loop van de tijd vast wel een keer opgelost gaan worden. Misschien moet je de ontvanger een keer spanningsloos maken en helemaal opnieuw opstarten. Dat hielp bij de klassieke ontvangers ook vaak. 


@Henk2304 

Dat valt wel mee, de kinderziektes zijn er zo goed als uit.

Alleen nog wat wensen en zo.

 

@HesDen 

Kijk je terug via de gids?

Normaal mag het geen probleem zijn.

Opnemen is misschien ook een optie, maar dan moet je het opname pakket hebben of minimaal 2 decoders van KPN (bij 2 stuks Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) is het opname pakket gratis. 

 

Wat je kan proberen is, om de DIW7022 opnieuw op te starten.

Houd de kpn toets, rechtsboven, op de KPN ab ingedrukt totdat je een popup scherm krijgt.

Kies dan voor opnieuw opstarten en laat hem rustig opnieuw opstarten.

(voor de safety doe ik dit ok altijd na een update😉)


@Henk2304 en @Joop2011

Ik kijk terug via de gids idd, zou niet weten hoe anders eigenlijk?! 🙃

Sinds nwe decoder eigenlijk meer ergernis dan voorheen!

Ik zal m wéér eens opnieuw opstarten en anders overstappen nà heel wat jaren 😱


@Henk2304 en @Joop2011

Ik kijk terug via de gids idd, zou niet weten hoe anders eigenlijk?! 🙃

Sinds nieuwe decoder eigenlijk meer ergernis dan voorheen!

 

@HesDen 

Hoe is de Sagemcom DIW7022 verbonden met de Experiabox of Box12? (of te wel wat zit er allemaal tussen).

 

Wij hebben het opname pakket (gratis, omdat wij 2 tv decoders hebben) en nemen altijd op.

Als we het een keer vergeten zijn, dan kijken we via de gids, zoals jij doet.

En, gelukkig, nooit problemen.


@joop2011 

 

Dank voor je reactie en meedenken Joop!

De decoder is direct verbonden met het modem en de tv, bekabeld! Zit niks tussen.

We hebben 1 decoder.

 


Hi @HesDen, welkom op het forum. 

Ik herken dit ook niet zo snel. Heb je ook geprobeerd om de TV+ ontvanger helemaal te resetten? En voor de zekerheid ook je modem te herstarten(aan en weer uit)?


@Alex_P 

Het is een irritante bedoeling!

Niet beter geworden met t nwe abbonement, ook schokt het beeld vaak bij terugkijken.

Maar resetten, aan en uitzetten, vd stroom af enz zijn altijd de eerste dingen die we doen!


@HesDen 

Vraagje, 2 programma's met terugkijken achter elkaar.

Betekend dit dat je als het programma is afgelopen, dat je hem door laat lopen naar het volgende programma?

Ik denk dat je beter terug naar de gids kan gaan en dan het volgende programma kan aanklikken. 


@joop2011 

Ja dat klopt!

We doen het nu idd zo dat we na eerste aflevering terug gaan naar de gids en dan tweede starten maar dat is toch raar?

Hadden we met de vorige decoder geen last van!

Daar konden we trouwens ook een favoriete zenderlijst maken en bij deze niet, ook zoiets.

 


Zie ook hier, wensenlijst gemaakt door @wjb 


@joop2011 👍🏼