Hallo en welkom op de KPN community @Jaapvandemeent. Binnen de community zijn er enkele experts wat betreft de KPN afstandsbediening. Mogelijk dat @PeterGÂ jou verder kan helpen.Â
Dat de volume knoppen niet meer op de televisie werken bij instellen op home cinema klopt.
Wel raar, en jammer, is dat het volume nu ook niet op je HC werkt.
Echter. In alle topics die ik tegenkom met de Bose Soundtouch 300, en Solo 5, is het niet gelukt het werkend te krijgen. Het werkt soms niet op alle modellen audio / tv van genoemde merken.Â
Volume weer op tv? Dat kan je doen via het menu van de ontvanger. Die stuurt de code dan weer naar de tv.
Of. Reset de afstandsbediening door rood en blauw ingedrukt te houden totdat ledje brandt. Bevestig met OK. Daarna weer voor tv instellen.Â
Via ontvanger of http://kpn.com/ab
Â
Het vreemde is dat alles van de afstandsbediening werkt op de TV maar niet het geluid.Â
Als ik thuis ben ga ik de reset proberen
Alvast bedanktÂ
Het vreemde is dat alles van de afstandsbediening werkt op de TV maar niet het geluid.Â
Dat is dus niet zo vreemd als je de volume knoppen voor de HC instelt. Nou ja, wilde instellen.Â
Het is het een of het ander.
Ik vond werking op de audioset niet prettig. Na 3 dagen weer voor tv ingesteld. Met de audioset gebruik ik diens eigen afstandsbediening. Vind ik toch fijner. Maar dat is persoonlijk.
Met heel veel gebruik ik geluid tv namelijk: journaal, talkshow, voetbal, tennis, formule 1.
Goedemorgen Peter, ik kan iig mijn TV weer bedienen met de afstandsbediening.
Maar zo raar dat op de oude box ik mijn Bose Soundtouch 300 wel kon bedienen.
Dus er zit niets anders op om 2 afstandsbedieningen te gebruiken.
Tenzij iemand nog een tip of hack heeft?