Ik ben op zoek naar een oplossing om mijn Bose systeem te koppelen aan het KPN kastje DIW7022
is dit de juiste oplossing hiervoor ? https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/2097379/optical-omvormer-naar-jack/
Ik ben op zoek naar een oplossing om mijn Bose systeem te koppelen aan het KPN kastje DIW7022
is dit de juiste oplossing hiervoor ? https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/2097379/optical-omvormer-naar-jack/
Welk optisch kabeltje zou de juiste zijn ? Ik zie door de bomen het bos niet meer….
Admin: naar je eigen topic verplaatst
Ja.
( zonder details te kennen van het bose systeem durf ik dat wel te roepen )
En is USB kabel voor verbinding met de 5volt USB aansluiting van de tv-ontvanger noodzakelijk ?
Beste
Die omvormer (DAC) uit de thuiswinkel van KPN is goed.
Vanuit de DIW7022 gaat een S/PDIFkabel (Toslink) naar de DAC en vanuit de DAC gaat een kabel met een 3,5mm plug naar de AUX-in van de BOSE.
Zo kun je o.a. radio luisteren zonder de tv aan te hebben.
Vergeet niet de optische uitgang binnen het menu van de DIW7022 aan te zetten.
Succes.
Super ! Deze kabel gaat dan naar de Bose
ik g ermee aan de gang !
En is USB kabel voor verbinding met de 5volt USB aansluiting van de tv-ontvanger noodzakelijk ?
Ja, daar komt de voeding voor de omvormer uit, de TV of de KPN-doos.
Laat s.v.p. de (goede) afloop even weten
Het USB kabeltje zit in het setje, dus dat komt goed.
( ah, Jan is er ook achter, snel z’n bericht weer veranderd :-) )
Dus wel aansluiten dat USB kabeltje ? Ik laat jullie weten hoe het afloopt
Alles ontvangen en aangesloten , instellingen juist gezet maar hoe krijg ik nu de radio op mijn Bose ? Op de afstandsbediening iets indrukken van radio ?
Er komt nu wel geluid door ? TV geluid ?
Bij mijn weten moet je voor radio naar een kanaalnummer va 801 ( als ik het goed heb )
Dat lijstje staat wel ergens op de kpn site.
Ik heb de afstandsbediening op radio gezet en kun je inderdaad vanaf kanaal 801 luisteren
de Bose afstandsbediening heb ik op aux gezet en ik heb nu zenders en geluid maar niet best. Zitten allerlei brommen en vreemde geluiden op de achtergrond
Hoi
Bedacht me net om de usb in het KPN KASTJE te doen, dat is al veel beter ! Geluid is vrij zacht , kan beter denk ik maar wel zonder ruis…..we komen er wel
ik heb geluid bij live tv kijken maar met een galm
Bedacht me net om de usb in het KPN KASTJE te doen, dat is al veel beter !
O ! Dat is vreemd.
ik heb geluid bij live tv kijken maar met een galm
Dan staan de luidsprekers van de TV ook nog aan.
Gek hè ? Ik had eerst de USB in het stopcontact maar rechtstreeks in het kastje zijn alle bijgeluiden weg
alleen nog het volume goed zien te krijgen en dan ben ik er denk ik 🤩
Als je de volume knop op de witte kpn afstandsbediening indrukt komt er dan een balkje van de tv of van de ontvanger in beeld?
Wat ook kan. Druk op de Google Assistant knop en zeg zodra ie dat aangeeft “volume maximaal". Dan komt er het maximum uit het kastje. Dan verder regelen op de Bose. Het geluid is ietsje lager dan met de vorige ontvangers, dus de Bose moet iets verder open.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.