Skip to main content

Vanwege de trage decoder voor tv is er een compensatie aangeboden voor extra zenders t/m 28 januari. Nu wil ik voetbalwedstrijden bekijken en moet ik hier 6 euro voor betalen, terwijl in de email staat dat deze gratis beschikbaar zijn. Hoe kan ik deze gratis bekijken?

Alvast bedankt.

Beste @Pimmmm124y 

vanaf kanaal 221 t/m 226 (ESPN) kun je voetbal kijken. 😉


@Dennis Schreve

Die zenders staan er niet eens tussen..


Vanwege de trage decoder voor tv is er een compensatie aangeboden voor extra zenders t/m 28 januari. Nu wil ik voetbalwedstrijden bekijken en moet ik hier 6 euro voor betalen, terwijl in de email staat dat deze gratis beschikbaar zijn. Hoe kan ik deze gratis bekijken?

Alvast bedankt.

 

Deze actie is bij ons onbekend.

Wel hebben wij een gratis film aangeboden gekregen. 


U hebt laatst een bericht gekregen van ons over de oplossing voor het trage tv-menu. We hebben uw tv-ontvanger nu geüpdatet, waardoor het tv-menu weer snel werkt. We willen u nogmaals bedanken voor uw geduld. Daarom geven we u graag wat extra kijkplezier voor jong en oud.

Gratis extra zenders

Kijk vanaf vandaag gratis naar de volgende zenders: Nick Jr., Nick Toons, Nick Music, Discovery Science, MTV Music, Eurosport 2, Animal Planet en Comedy Central Extra. U kunt ze gratis kijken tot en met 28 februari 2021. Meer weten over wat er op deze zenders te zien is, en waar u ze kunt vinden?

Meer info

Kijk dit weekend live je favoriete voetbalwedstrijd

Ook kunt u dit weekend alle ESPN Compleet zenders gratis kijken. Daarmee kijkt u live naar Eredivisieduels zoals Feyenoord – AZ, PSV – RKC Waalwijk en Fortuna Sittard – Ajax. U vindt de ESPN zenders op kanaal 221 t/m 226.

 

We hopen dat u weer volop geniet van kpn TV.

Met vriendelijke groet,

 

Deze mail heb ik ontvangen


Dag @Pimmmm124y! Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 


@Lisa gedaan


Dankjewel @Pimmmm124y! Kun je de ontvanger eens tijdelijk stroomloos maken en anders (mocht dit niet werken) voorzien van een Frisse start? De zenders zouden namelijk gewoon zichtbaar moeten zijn bij jou. 
Je hebt twee ontvangers, toch? Zijn de zenders ook niet beschikbaar op de andere ontvanger? 


@Lisa gisteren op beide ontvangers frisse start gedaan (vanwege update) zonder resultaat helaas


Kijk in het menu eens bij de verborgen zenders.


Dat is gek… De zenders zijn namelijk gewoon open gezet. De wedstrijd is vandaag denk ik? Koop 'm maar! Ik vergoed de wedstrijd zodra je dit gedaan hebt. Ik vraag mijn collega's te controleren wat er mis gaat. Het is zondag, dus ik verwacht vandaag geen antwoord meer. 

@Pimmmm124y 
Laat je het weten als je de wedstrijd hebt aangeschaft? Dan regel ik de credit. 

 

EDIT: Je zou het modem eens uit en aan kunnen doen. Ergens gaat de doorvoer naar de ontvangers niet goed. Jullie hebben de nieuwe software al wel, toch? 


U hebt laatst een bericht gekregen van ons over de oplossing voor het trage tv-menu. We hebben uw tv-ontvanger nu geüpdatet, waardoor het tv-menu weer snel werkt. We willen u nogmaals bedanken voor uw geduld. Daarom geven we u graag wat extra kijkplezier voor jong en oud.

Gratis extra zenders

Kijk vanaf vandaag gratis naar de volgende zenders: Nick Jr., Nick Toons, Nick Music, Discovery Science, MTV Music, Eurosport 2, Animal Planet en Comedy Central Extra. U kunt ze gratis kijken tot en met 28 februari 2021. Meer weten over wat er op deze zenders te zien is, en waar u ze kunt vinden?

Meer info

Kijk dit weekend live je favoriete voetbalwedstrijd

Ook kunt u dit weekend alle ESPN Compleet zenders gratis kijken. Daarmee kijkt u live naar Eredivisieduels zoals Feyenoord – AZ, PSV – RKC Waalwijk en Fortuna Sittard – Ajax. U vindt de ESPN zenders op kanaal 221 t/m 226.

 

We hopen dat u weer volop geniet van kpn TV.

Met vriendelijke groet,

 

Deze mail heb ik ontvangen

 

Mijn excuus, ik had niet na beneden gescrold. 

 

Overigens de films die je mag kiezen zijn oud en ook op Netflix te zien.

De meeste had ik zelfs al gezien.

Ik had verwacht dat je onbeperkt, dus ook nieuwe, films had mogen kiezen.

 


Ik heb geen reactie meer gezien, dus ik ga ervanuit dat je de laatste berichten niet gelezen hebt en geen gebruik hebt gemaakt van het aanbod. Mocht je de wedstrijd toch gekocht hebben, laat het dan hier weten. Dan regel ik de credit.Â