Skip to main content

Sinds 2 jaar hebben wij kpn glasvezel. Daarvoor altijd ziggo gehad (nog geen glasvezel).

Het 1e jaar ging het goed, dus maar abbonement verlengt met 2 jaar. Maar wat heb ik daar spijt van. Bjj afsluiten nieuw/ander abbonement werd het nog goedkoper als ik nieuwe tv ontvanger kreeg. ( heel vreemd, want andere kastje werkte goed) sinsdien constant problemen, weg vallen geluid als je radio (via soundbar ) luisterd. Tv geluid loopt niet zinchroom met beeld, etc. Al een nieuw kastje waar glasvezel naar binnen komt ontvangen  ging tijdje goed. Laatste weken word haperen steeds erger, alles gedaan, gereset en weet ik veel. Kpn gebeld, zouden terugbellen, binnen 2 werkdagen, niet teruggebeld. Weer gebeld, oh het ligt aan modem, gisteren nieuw modem, vanochtend weer telkens radio uit😒😒

Gaat via wifipunten (Dit is toen aangeraden toen we over  gingen op glasvezel, wifi punten sterk zijn  genoeg) en nee het is niet mogelijk om te bekabelen. Het rare is dat we bij 1e kastje geen problemen hadden. ( op dezelfde manier aangesloten) dus ik wil gewoon oude kastje terug. En ga kijken wat het me ga kosten om abbonement af te kopen. 

Ik ben er echt helemaal klaar mee.

  1. Welke KPN tv ontvanger heeft u?
  2. Hoe is de soundbar aangesloten?

Ha @Sandra Van Der Sluis, welkom! Ik ben ook benieuwd naar bovenstaande vragen. Ik doe voorzichtig de aanname dat je de TV+ box hebt. Welke software draait daarop? Heb je de laatste met oplossingen voor geluidsproblemen al? En hoe is de soundbar aangesloten?