Skip to main content

Ben al heel lang KPN adept maar de keren dat ik een vraag heb moet ik zo verschrikkelijk veel moeite doen om “even” iets door te geven aan een sprekende medewerker of desnoods via mail. Maar dit lijkt niet te kunnen; een chatbot zonder gogme en geen beschikbaar email adres drijven mij richting dit forum waarbij ik de volgende vraag wil stellen; wordt het geen tijd dat de consument weer meer in de lead komt? Zet meer medewerkers in op de klantenservice, geef een adres waar ik simpele zaak kan bespreken; nl ik heb 2 TV ontvangers retour gestuurd maar krijg bericht dat er 1 binnen is en de ander nog opgestuurd moet worden, Ik heb verzendbewijs van dezelfde doos waar ik zelf 3 nieuwe ontvangers in heb gekregen. Als ik dit met chatbot wil regelen snapt deze het weer eens niet. Ik wil dat mijn tweede TV ontvanger retour wordt gezet anders blijf ik achtervolgd worden

Ik begrijp uw verontwaardiging enigzins maar waar zouden die medewerkers vandaan moeten komen? U weet toch hoop ik dat de krapte op de arbeidsmarkt een groot probleem is. Wellicht dat een moderater u kan helpen. De wachttijd is een dag of twee.


Dank voor je antwoord. Arbeidsmarkt is voor alle branches een uitdaging maar dat betekent niet automatisch kwaliteit inleveren, expansiekracht van bedrijf moet gelijk opgaan met serviceverlening. Daar gaat het mis. Ik ga ondertussen in de wachtstand staan. Fijne avond


Hoi @Contact gezocht. Welkom op het KPN Forum! Wat jammer dat het niet is gelukt om dit door te geven aan onze klantenservice. Wil je jouw naam, postcode en huisnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan geef ik dit door aan onze logistieke afdeling. 


Gedaan,

groet afzender Pizza


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het zojuist doorgegeven. Onze excuses voor de verwarring. De brief/e-mail kan als niet verzonden beschouwd worden.


Hartelijk dank voor het doorzetten, fijne dag