Skip to main content

Bij ons doet zich sinds een paar dagen het volgende probleem voor,de tv decoder valt ineens uit!! Soms gaat het een dag goed,maar je hebt ook wel dat hij 3x achter elkaar uitvalt. Via de afstandsbediening weer aanzetten en hopen dat het goed gaat? De decoder is aangesloten via een kabel met het modem,en heb nog nooit eerder dit probleem gehad.modem gereset,idem tv ontvanger,maar probleem blijft zich voor doen. Heel erg irritant als je net wat spannends aan het kijken bent.

Dat is niet prettig tv kijken. Welk type ontvanger heb je?


Morgen Joep,

 

De HMB2260V2


Mocht het nog niet gedaan hebben, vul je gegevens compleet bij je account van dit forum in.

Dan kan een moderater je verder helpen.

(P.S. alleen de KPN medewerker (moderater) kan die gegevens zien).

 

Ik vermoed dat de Arcadian HMB2260V2 defect is. 


Ok die zou het prima moeten doen. Is de kabel direct met een kabel aangesloten op de het modem of heb je ergens een switch er tussen zitten?


Dank je wel voor de reactie Joop2011,gegevens zijn ingevuld en nu maar hopen dat er een medewerker van KPN contact opneemt?

En idd Joep,heb alles bekabeld,en geen switch ertussen,maar denk dat mijn kastje kapot is😭


Hoi  @Michel Hack  en welkom op ons forum!

Dat is inderdaad niet echt wenselijk wat er bij jou aan de hand is. Ik wil graag eens met je meekijken. Ik zie echter wel dat je jouw forumprofiel nog niet hebt ingevuld. Zou je dit nog even kunnen doen met de voor mij relevante gegevens om jouw abonnement er bij te pakken? Geef je hier nog een reactie zodra je dat klaar hebt zodat ik op onderzoek kan gaan voor jou? :mag: