Skip to main content

Hallo,

 

We hebben voor onze tv in de slaapkamer de (tweede) tv ontvanger vervangen, het was nog een oude motorola. De nieuwe wil nog niet werken. Er verschijnt steeds foutcode 143.  Ik heb vervolgens alle stappen uitgeprobeerd, zoals de draadloze set koppelen aan die van de woonkamer, de set gereset, nog niets, dan maar een nieuwe ethernet kabel uitgeprobeerd, nog niets. Dit heb ik al een paar keer herhaald aan de hand van de instructies op de site. 

De draadloze set heb ik omgeruild met die van de woonkamer en dat werkt prima. Daar ligt het dus niet aan. Zou het kunnen dat de nieuwe geleverde tv ontvanger al defect was? Is het teveel moeite om deze weer om te ruilen?

Alvast bedankt,

 

Eugenio.

Even omwisselen met de ontvanger in de woonkamer...


https://storingen.help/kpn/kpn-foutcode-143/

Of volg deze ‘stap-voor-stap’….
https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/foutcodes/foutcode-140-141-142-143-144-843.htm#/


Bedankt, maar die ‘stap voor stap’ kan ik nu wel dromen…..


Bedankt, maar die ‘stap voor stap’ kan ik nu wel dromen…..

Graag gedaan. Ik kan me voorstellen dat er leukere dingen zijn om over te dromen. Vul i.i.g. je profielgegevens in, m.n. de velden “privé” (alleen te raadplegen door KPN) zodat men je als klant kan herkennen. Na max 48 uur, afhankelijk van de drukte op het forum, zal men reageren en kan misschien van afstand zien wat er loos is. 


Beste @E.A. Candia, welkom! Wat jammer dat je met de nieuwe ontvanger van de regen in de drup gekomen bent 😞. Ik ben ook benieuwd of de nieuwe ontvanger, als je deze beneden neerzet of bekabeld test, het wel doet. Ik betwijfel namelijk dat het aan de ontvanger ligt. 


Dat is het laatste dat ik nog moet proberen inderdaad. Ik kom erop terug. Bedankt.


Hoe staat het er inmiddels voor @E.A. Candia? Ik heb al even niets meer van je gehoord, maar ben wel benieuwd hoe het gaat met de ontvanger.


He, Marcia,

 

Ik heb het laatste nog niet kunnen uitproberen, het was een beetje druk hier. 

Zodra ik het doe laat ik het je weten!


Helemaal goed 🙂.