Skip to main content

Wij willen voor onze zoon een tv aansluiten op zijn kamer.

Kunnen wij hiervoor een derde ontvanger aanschaffen of hoe moeten wij dit doen?

U kunt afhankelijk van de snelheid die op uw adres een ontvanger bestellen via mijnkpn. Kosten zijn € 5,00 per maand. 


goedeavond ADerKS als u beld 0800 0402 gratis daar kunt u een derde decoder bestellen. maar dat kost u 5 €per maand .😀👍

 


Hoi @ADerks

Welkom op het Forum van KPN! Zowel via MijnKPN als telefonisch via 0800-0402 (gratis) kan je een extra tv-ontvanger aanvragen. De tv-ontvanger ontvang je dan binnen enkele dagen per pakketpost. De kosten bedragen € 5 extra per maand, opzeggen is na een maand mogelijk. 


Zoals je hier kan lezen is het bestellen (mits je eerst even de snelheidstest hierover op de KPN website hebt gedaan) het minste probleem. Maar om je vraag volledig te beantwoorden. 

Je hebt een loze buis nodig naar de kamer van je zoon. Anders wordt je een dooor Nederlandse providers genaamde “draadloze” adapter (in Engels Powerline adapter) aangepraat, die via de stroomdraden van de electriciteitsaansluiting in je huis loopt. (Kan best wel eens een langer traject zijn dan je in eerste instantie denkt). Door sommige KPN moderators  wordt gezegd dat het uitstekend werkt als het geen problemen geeft. Probeer het echter zoveel mogelijk te vermijden. Het kan best dat het 2 maanden werkt maar zo gauw als je de kerstverlichting aansteekt geen TV en Internet meer hebt op zijn kamer. 

Hier een website over loze buizen in huizen en hoe dan de kabels aan te leggen. 

https://huisa.nl/verbouwen/loze-leidingen/

De SetTopBoxen (in KPN jargon ontvangers), zijn niet of slecht via Wifi aan te sluiten. 


Hoi @ADerks

Ik heb geen reactie meer van je gezien, dus ga ik ervan uit dat je vraag aan de hand van de gegeven reacties is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer