Skip to main content

Goede dag,

Ik was Telfort klant en ben automatisch over gegaan naar KPN. Ik heb nu iTV thuis. Ik heb een seizoen plaats op een camping en heb daar Canal Digital via schotel. Nu zie ik op de camping dat niemand meer een schotel heeft en navraag leert dat campinggenoten thuis ook KPN hebben en daar een Digitenne ontvanger hebben besteld. Ze betalen er €5,00 per maand voor. Ik zie echter deze aanbieding nergens om me aan te melden. Wel kan ik een abonnement van €18,00 per maand afsluiten via Digitenne. Kunt u me advies geven hoe ik ook kan profiteren van Digitenne voor €5,00 per maand?

Dan zal je echt naar een kpn Hussel abonnement over moeten gaan. Let wel je bent geen nieuwe klant dus je kunt geen gebruik maken van de welkomstakties. 


Hallo @Harrie1964. Welkom op het forum! Bij een KPN HUssel abonnement kun je als extra tv-ontvanger een digitenne ontvanger erbij nemen voor €5,00. Dan hoef je niet het abonnementsgeld van 18,00 te betalen. Het huidige abonnement dat je hebt zal dan dus aangepast moeten worden. Het beste kun je deze pakketwijziging regelen via direct contact met een medewerker via de chatfunctie of via het gratis telefoonnummer 0800-0402.Â