Skip to main content

Ha iedereen,

Voorheen had ik een Logitech afstandsbediening waar mee ik alles wat ik nodig had om tv te kijken aan kon zetten (tv, Kpn setupbox, sony versterker)

Nu gebruikt de DIW7022 bluetooth en dat kan dus niet meer en zit ik weer met meerdere afstands bedieningen ;(

Nu heb een Sofabaton x1 aan geschaft waar mee je ir bluetooth & wifi  afstandsbedieningen kan samenvoegen. nu wil ik graag de remote van de DIW7022 koppelen aan de X1.

Maar hoe iemand dit eerder gelukt?

gr

Peter

Ha @Peter Hagenaars, welkom! Ik zie op de website van Sofabaton dat zij ook een community hebben, wellicht hebben ze daar meer ervaringen dan hier. Niet per se met de DIW7022, maar wel Sofabaton. Voor wat betreft het koppelen: ik heb daar op het KPN forum nog niets over gelezen, dus ik heb geen tips helaas!

iemand al ervaring met de Sofabaton en KPN DIW 7022?

Heb de Sofabaton X1S net gekocht. Koppelen met de DIW 7022 is geen probleem maar de knoppen voor channel up en down werken niet. Iemand een idee?

Kun je de knoppen niet synchroniseren en overzenden van de ene naar de andere afstandsbediening?

Ik ben benieuwd of het je gaat lukken met channel up en down,succes

Is het nog gelukt de Sofabaton x1s volledig functioneel te krijgen met de KPN box DIW7022?

Na een beetje puzzelwerk is het toch nog gelukt.

Vertel ons a.u.b. welk puzzelwerk en hoe je het gedaan hebt .

Zou ik graag uitleggen wat ik gedaan heb mar is al weer zolang geleden dat ik het niet meer weet. Ik heb de AB de hele zomer niet meer gebruikt omdat we buiten in de serre tv kijken en de AB alleen in de woonkamer gebruiken.

Wellicht dat dit ongeveer is wat u heeft gedaan? https://www.sofabaton.com/faq/some-of-the-commands-are-not-working-after-adding-my-device/

Ik zelf weet nog niet zeker of ik de X1S ga aanschaffen. Is beetje afhankelijk dus of het wel of niet lukt met de KPN box.

Eigenlijk mis ik de cijfers. Met mijn KPN afstandsbediening kan ik als ik naar een opgenomen programma kijk en de reclame komt kan ik deze versneld doorspoelen door b.v. 800 en fast forward  toetsen in te drukken. De 800 is ongeveer de reclame tijd. Deze optie zou handig zijn op de X1S

Heeft iemand ervaring met de Sofabaton U2 Universele Afstandsbediening? Die doet zowel IR als Bluetooth.

Ik lees alleen dat die gebruik maakt van de bluetooth LE en niet met de klassieke bluetooth maar kan die dan ook met de afstandsbediening van de DIW7022 omgaan?

Ha ​@Jan Stalenburg, welkom! Mocht je geen reacties krijgen waar je wat mee kunt, dan kan je er voor kiezen om ook een eigen topic voor je vraag aan te maken. Ik heb in ieder geval één topic gevonden, van iemand die aangeeft de Sofabaton U2 te gebruiken in combinatie met een TV+ Box. Het zou dus wel moeten werken!

Bedankt voor het antwoord en ga er één bestellen. Ik zal mijn ervaring met het configureren dan ook delen. 

Fijn dat je dat wil delen, ik wacht in spanning af 

Reageer