Skip to main content

Mijn domotica schakelt in een groep de tv de tv receiver en het entertainment center in een kaar in en uit (via klik aan klik uit) dit werkt perfect echter schakelt hij de receiver helemaal uit zodat hij elke keer helemaal moet opstarten dit is hinderlijk.

Is er een instelling dat hij op standby gaat i.p.v. helemaal uit

De tv en entertainment center gaan wel gewoon op standby

 

Mvg

Ron Jongbloed 

 

Gaat het echt over een receiver of de tv ontvanger van KPN?


De tv ontvanger van KPN 


Het kleine zwarte kastje waar de zenderselectie oo wordt aangegeven


Als de ontvanger van KPN stroomloos wordt gemaakt, dan kost het een paar minuten voor deze weer volledig is opgestart. Alleen met een knop bovenop het kastje bij de HMB2260 en de afstandsbediening kan je deze in standby zetten.

Kan het zo zijn dat je andere aparaten ook helemaal worden uitgeschakeld maar sneller opstarten en daarop dat het op standby lijkt?


Tja, dan moet u de stekker van die tv ontvanger in een ander stopcontact steken, waar wel stroom op blijft staan. U zet hem in standby met de afstandsbediening. Andere mogenlijkheden zijn er niet. Wat had u precies in gedachten?


Hi Ron, welkom op het forum. 

Ik neem aan dat daarmee dan de stroom op de ontvanger helemaal wordt uitgeschakeld? 

Is het misschien handig om hier een schema te plaatsen van hoe alles precies is aangesloten? Voor ons in ieder geval wel, dan kunnen we beter meedenken. :relaxed:

We horen graag van je. 


Ron, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â