Wij kijken series terug via de telefoon, naar tv, maar we kunnen niet meer vooruit spoelen , zoals vroeger het groene bolletje te gebruiken. Wij vinden dit knap waardeloos sinds app is veranderd! Kan dit weer terug veranderd worden!!! Erg teleurgesteld!!!!
Hallo
Â
Â
Helaas werkt de update niet op de iPhone! We hadden gehoopt dat dit het zou zijn , weer teleurgesteld! Nog steeds aan het hansen met het kijken naar de opgenomen programma’s. Ik hoop echt dat het terugkomt!!! Nog steeds teleurgesteldÂ
Dat is dan wel vreemd. Je hebt wel de update binnengehaald op jouw iPhone? Ik neem jouw signaal, dat het nog altijd niet werkt, in ieder geval mee richting de ontwikkelaars.Â
Beste Jeroen, dat zou heel fijn zijn! Ik hoop echt dat er een oplossing komt, ik heb geüpdatet.ik hoop echt dat je ons kan helpen!Â
Wat ik je nog wel kan aanraden is om het issue dat jij hebt ook te melden in de Product update voor de KPN TV+ app Deze update zou dit probleem voor iedereen moeten oplossen
Â
Beste Jeroen kan jij mij dan het e-mail adres geven of de link sturen . Ik hoop dat het lukt!! Bedankt voor je luisterd oor hulp!Â
De update die dit zou moeten oplossen kun je vinden via:Â TV+ App: update naar versie 08.51.05 | KPN Community
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.