Skip to main content
Mijn tv op de slaapkamer getest met de dvs 1200 van een kennis. Het werkt dus aanschaf op korte termijn. Mijn enige minpunt is dat de draadloze verbindingsset op mijn slaapkamer af en toe rood knippert en het schakelen tussen de tv zenders zo een drie seconden nodig heeft voor het beeld goed is. Nu is mijn vraag of de draadloze wifiversterker, art.nr: 849232, hier verbetering in kan brengen. En heb ik dan beide artikelen nodig ?



Mvg Menno
Hallo @Menno132 ,

Als je de dvs1200 aanschaft heb je de draadloze wifi versterker (de witte van KPN??) niet meer nodig.

Het ene deel van de dvs sluit je aan op de modem en het andere deel in een stopcontact op de slaapkamer bij de tv.
Als ik het goed begrijp werkt die dvs niet zo heel goed, ik lees iets over een rood knipperend lampje. U vraagt nu of het een oplossing zou zijn om er een wifi versterker aan te koppelen. Of het dan wel werkt. Nou nee, dat is zeker geen oplossing.



Als u die dvs niet werkend krijgt zonder knipperend rood lampje, dan is het systeem niet geschikt voor uw situatie. Enkel een kabel leggen is dan de juiste oplossing.
Beide bedankt voor de snelle reactie. Het af en toe rood knipperend lampje is overgegaan naar blauw. Geen problemen meer, maar ook niets veranderd in de setting. Dus even afwachten en fingers crossed.
Hallo @Menno132 Zoals Jan heel terecht aangeeft zou ik een DVS en een wifi-versterker niet als combinatie gebruiken. Lees hier iets meer over de Draadloze Verbindingsset!

Reageer