Skip to main content

Wij maken gebruik van de dvs 1200. Nu werkt deze niet meer sinds kort. Stappenplan geprobeerd,  maar gestrand bij 3 sec. reset knop inhouden. Lampjes zouden wit moeten knipperen.  1 ging wel wit knipperen andere ging uit. Is deze misschien kapot? Hebben dit nu een paar jaar.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Vaak is er ruis op het electriciteitsnetwerk ontstaan. Dit kan komen door een ledlamp of dimmer. En daar zijn ze heel gevoelig voor. Helaas is daar weinig aan te doen. Misschien kan je hier wat mee. https://www.devolo.nl/overal-internet-in-huis/devolo-cockpit


Beste @Marion1968, welkom! Heb je iets kunnen doen met de informatie van @Joep1965? Je hebt 2 jaar garantie erop, anders zou je ervoor kunnen kiezen om nieuwe aan te schaffen. Het allerbeste zou zijn om te kijken of je de boel bekabeld aan kunt sluiten. Je kunt eens proberen om deze stappen nog eens te doorlopen. Wellicht moet je het knopje toch wat langer indrukken. Als we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?


Nee, ik heb er niks aan gehad.

Ik heb gebeld, maar de persoon aan de telefoon kon mij ook niet verder helpen.

Ik moest wachten aan de telefoon, dan zou ze een monteur regelen.

Na 10 minuten werd de hoorn erop gelegd. Ik heb niet meer terug gebeld, omdat ik dan weer een half uur moest wachten.

We hebben het nu anders opgelost, maar ben helemaal niet tevreden hoe er met ons probleem is omgegaan.

Mijn dochter zat midden in de tentamenweek en had het internet hard nodig.

Er zijn denk ik heel veel mensen die geen verstand hebben van wifi en dat dan ook liever overlaten aan experts. (ieder zijn vak)

Het zou dan fijn zijn als je met 1 handeling een telefoonnummer te zien krijgt en wat je kan bellen om een monteur te regelen.

Nu krijg je allerlei oplossingen die je zelf moet uitproberen en dan werkt het nog niet.

Het zou allemaal wel wat gebruiksvriendelijker mogen.

Dit is een hele goede reden om over te stappen voor ons.

 


Hallo @Marion1968, wat ontzettend jammer om te lezen dit.. Excuses voor de late reactie! De maatregelen rondom Corona worden steeds meer versoepeld, maar monteurs kwamen een poosje niet meer voor alle problemen/verstoringen. Voor een DVS probleem komt ook niet zo snel een storingsmonteur. Meestal werkt de tv namelijk wel als je deze bekabeld aansluit op de Experia Box. Een servicemonteur kan je wel aanvragen, maar daar zitten kosten aan verbonden en daar zit je natuurlijk ook niet altijd op te wachten.

 

9 van de 10 keer kunnen dit soort problemen telefonisch opgelost worden. Dan moeten er inderdaad wel wat zaken getest worden en dat kost helaas vaak wat tijd en moeite. Dit is echter bij andere providers niet anders.

 

Ik zie dat je het inmiddels zelf op een andere manier opgelost hebt. Dat is fijn om te zien. Hopelijk is je dochter de tentamenweek goed doorgekomen! Mochten wij nog iets voor jullie kunnen doen, wil je het dan laten weten?