Skip to main content

Tot mijn spijt kom ik er met KPN niet meer uit. Na herhaalde problemen met DVS 1200, die

je zelf moet betalen, had ik er weer eentje stuk. Gebeld en er is me er eentje toegestuurd. (€45)

Nu blijkt deze niet te werken(brandt rood) en na alle controles en resets te hebben uit-

gevoerd, heb ik KPN gebeld met deze mededeling.  Ik moest dan maar een afspraak maken met

een kpn winkel (die is in mijn geval 30 km bij me vandaan) en met de rekening en de kapotte

adapter op afspraak naar deze winkel om te ruilen.

Ik draai zelf op voor de kosten van vervoer, terwijl ik een niet werkend apparaat heb ontvangen van KPN.  Ik heb ondertussen al zoveel problemen gehad, dat ik van plan ben over te stappen.

Wat gebeurt er met mijn opnames, die vermoedelijk op de tv-ontvanger staan?

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

@Hans Pieters Welkom op het forum. 

Wat vervelend dat je problemen hebt met je DVS ontvangers! Het klopt dat je deze zelf moet betalen, deze blijven uiteraard ook in je bezit op het moment dat je er voor zou kiezen om naar een andere provider te gaan. 

Ik vind het jammer om te lezen dat je overweegt over te stappen, je geeft aan meerdere problemen te hebben gehad. Ervaar je deze problemen nog steeds? En zo ja, is er wellicht iets waarbij ik je kan ondersteunen? 

Je laatste vraag begrijp ik nog niet 100% maar ik neem dat je bedoelt wat er met je opnames gebeurt op het moment dat je overstapt.

Als dit het geval is dan gaan de opnames verloren, deze worden niet op de tv ontvanger opgeslagen maar in de cloud en op het moment dat je je abonnement beëindigt gaan je opnames dus verloren.