Skip to main content

Heb nu 1 oude tv ontvanger een witte 4K ontvanger, 1 ging kapot 1 nieuwe ontvangen maat dit is een nieuwe model werk nu met verschillende ontvangers waardeloos ze weken anders en de nieuwe kan meer , waarom wordt mijn 2e dan ook niet vervangen kijk veel YouTube kan met de oude niet met de nieuwe wel.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Welkom @wielewaaltje 

 

Wat voor type tv ontvanger is die oude?


Welkom @wielewaaltje 

 

Wat voor type tv ontvanger is die oude?

De oude is een 4K ontvanger als ik het zo lees, maar helaas wordt je oude TV ontvanger niet geruild voor een nieuwere versie. Alleen als het een Motorola 1853 is, die zou je dan mogen omruilen. 


Heb nu 1 oude tv ontvanger een witte 4K ontvanger, 1 ging kapot 1 nieuwe ontvangen maat dit is een nieuwe model werk nu met verschillende ontvangers waardeloos ze weken anders en de nieuwe kan meer , waarom wordt mijn 2e dan ook niet vervangen 

Omdat da natuurlijk helemaal niet goed is voor onze planeet, goedwerkende apparatuur zomaar weggooien.

 


Hi @wielewaaltje, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op het moment dat je verouderd apparatuur hebt óf er echt dingen kapot zijn aan een tv-ontvanger, dan ruilen we dit voor je om. Er zit soms verschil tussen de tv-ontvangers, dat klopt. Maar indien het nog goed werkt, ruilen we het niet zomaar om.

Welke 'oudere' tv-ontvanger heb je nu nog thuis staan naast de 4K tv-ontvanger? Je kan controleren of je deze kan omruilen via onze tool. Mocht dat niet lukken, geef dan even aan om welke tv-ontvanger het gaat (kan je vinden op de sticker op het apparaat). Dan ga ik er nog even naar kijken.

Ik hoor graag van je!


@wielewaaltje, ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik nog helpen hierbij?


Reageer