Skip to main content

Enkele weken geleden ben ik overgestapt van Telfort naar KPN, bij Telfort had ik bijna elke dag problemen met de tv. Ik heb dit in een KPN winkel geregeld.

Afgesproken dat er een monteur zou komen. Vandaag zou hij komen. Tot op gisteren niets gehoord, enkel de materialen ontvangen. Gisteravond gebeld, de jongedame vertelde me dat er geen monteur zou komen, was zelfmontage. ??? Dit was niet afgesproken! 

Ik heb met de jongedame aan de telefoon afgesproken dat ik het zelf ging proberen. Zij heeft een monteur voor volgende week ingepland, mocht het toch niet lukken. Die kon ik afzeggen wanneer het toch niet nodig zou zijn.

Helaas is hij wel nodig. De installatie lukte niet. Niet omdat ik het niet kon, maar ik bleef een foutmelding krijgen. Dus maar weer bellen, een andere jongedame deze keer.

Blijkt dat niet alleen de monteur volgende week komt maar dat ook de aansluiting een week verzet is! Dit kan wel verzet worden, maar niet teruggedraaid. Hoe is dit mogelijk in deze tijd waarin de techniek bijna alles kan???? “Mijn collega had dit nooit zo mogen doen.”, werd er gezegd.

Nu heb ik dus een week geen tv, internet via een hotspot op mijn telefoon…..

Machteloos sta je dan, je kunt nergens terecht en hebt het maar gewoon te accepteren.

Dus ik heb spijt. Als dit de service en kwaliteit van KPN is hou ik mijn hart vast…...

Spijt en boos…..

 

Beste @Clazina, welkom! Dit is wel heel erg rot, zeg! Het klopt helaas wel: ik kan dit ook niet meer versnellen voor je op dit moment. Hoe graag ik dit ook zou willen.. Wellicht kan je wel gebruik maken van de itv app al. De gegevens heb je in de mail gekregen als het goed is. Mocht ik nog iets anders voor je kunnen doen, staan we hier voor je klaar!


Met de itv app kan ik helaas ook nog niets….


Dat is wel erg zuur.. Mijn excuses hiervoor! :-(