Skip to main content

Iedere week stellen wij vooraf programma’s in (ook vervolgopnames), ook series. Elke week zijn die opnames weg. Ik weet niet waar dat aan ligt. Elke week en soms dagelijks moeten wij alles controleren of de programma’s geprogrammeerd zijn. Graag een oplossing

Hi en welkom @Skippy54! Het zou niet nodig moeten zijn om elke week je opnames opnieuw in te plannen. Goed dat je een seintje geeft.

Door drukte in de vakantieperiode zijn we niet eerder bij je topic. Hoe staat het er nu voor? Als het nog speelt, ben ik benieuwd naar een paar dingen. Welke tv-ontvanger heb je? Hoe is de tv-ontvanger aangesloten op het modem? Als je meerdere tv-ontvangers hebt thuis, speelt daarop hetzelfde issue? Ik raad je daarnaast ook aan om de tv-ontvanger een frisse start te geven. Dat helpt in veel gevallen goed!


Hoi Alexandra, dank voor je reactie.ik heb pas sinds januari 2022 KPN. Ik heb een nieuwe I-TV tuner en Modem KPN box 12.

Resetten heb ik vele malen gedaan, is echt niet de oplossing en lost niets op.

Aansluiting is bekabeld geen wifi, zowel in de woonkamer als in de andere kamer waar ook een zelfde I-TV tuner staat


@Skippy54 We kunnen je op het forum alleen helpen aan de hand van de informatie die je deelt; hoe meer informatie je deelt, des te beter ik (en andere forumgebruikers) met je mee kunnen denken. 

We hebben verschillende tv-ontvangers, vandaar dat ik benieuwd ben naar welke tv-ontvangers je in gebruik hebt? Kan je preciezer vertellen hoe ze verbonden zijn met de KPN Box 12? Zit er andere apparatuur tussen? Speelt dit probleem met de opnames op beide tv-ontvangers? En resetten kan je op verschillende manieren doen; kan je vertellen hoe je de tv-ontvanger gereset hebt?