Skip to main content

Al dagen lang probeer ik fatsoenlijk antwoord te krijgen waarom kpn mijn problemen met de 4k ontvangers negeert. Na 2 uur belllen, waarbij ik wel 5 keer ben doorverbonden naar andere afdelingen, is mij toegezegd dat ik nieuwe tv ontvangers en een nieuwe box 12 zou ontvangen. Onder die voorwaarden heb ik verlengt. 

Daarna komt KPN ineens via weer een andere afdeling met het vage gedoe dat ik nu de kastjes ineens niet krijg????? 

Heb onvriendelijke dames aan de lijn gehad die naar mijn mening weinig klantgevoel hebben. 

Moet ik als jarenlange trouwe klant van KPN dan echt de overstap naar Ziggo maken of gaat kpn dit fatsoenlijk oplossen?

Hallo @VanOenen , Welkom op het forum. Excuus voor de wat late reactie, Het is druk op het forum waardoor een antwoord soms wat langer duurt. Het kan zeker niet de bedoeling zijn dat we je vragen negeren! Heb je gevraagde ontvangers inmiddels wel ontvangen? Als je je gegevens invult in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd, dan ga ik voor je uitzoeken wat er aan de hand is. Ik hoor graag van je!


Welke ontvangers heeft u? En welke problemen heeft er mee?


Heb de witte 4k ontvangers. Lopen vast en zijn ontzettend traag bij het zappen.  Al een week lang krijg ik bij elk telefoongesprek iets anders te horen.

  • Ligt op een andere afdeling
  • Zijn wel en niet goedgekeurd.
  • Worden de 15e verzonden
  • Bel u hier vandaag over terug
  • Worden uiterlijk morgen verzonden 2x
  • Wordt ondanks toezegging niet goedgekeurd.

Bij het aangeven dat ik na jaren, uitkijk naar een andere provider, als antwoord, dan moet u dat doen!!!

 

Vandaag weer iemand gesproken, ene Herma. die heeft aangegeven het te gaan regelen.

 

Naast veel uren aan de telefoon gezeten te hebben zonder resultaat en extreme irritatie, mag de KPN wel een redelijke compensatie komen hiervoor en uiteraard de kastjes opsturen, ben als trouwe klant nu zeer ontevreden en heb het nog maximaal 1 dag gegeven om het op te lossen.

 

 


Hoi @VanOenen, Ik begrijp dat je er niet blij van wordt als gemaakte afspraken niet lijken nagekomen te worden. Helaas heb je je profiel nog niet helemaal aangevuld waardoor ik nog niet voor je kan uitzoeken wat er aan de hand is.


Was mijn klantnummer vergeten, is inmiddels ingevuld. Zoals aangegeven is dit de laatste dag dat ik het nog een kans geef, dus enigszins spoed zou fijn zijn….


Hoi @VanOenen, Haastige spoed is zelden goed zeggen ze wel maar in dit geval heb ik er toch een tandje bij gedaan. Als het goed is heb je ondertussen een bericht ontvangen om je tv ontvangers om te ruilen.  Ik hoop oprecht dat hiermee de verstoringen tot het verleden horen en je KPN weer bij iedereen van harte kunt aanbevelen :-)


Na ruim een week en heel wat uurtjes gebeld te hebben, is er geen sprake van haastige sped lijkt mij. Heb el een berichtje gehad dat er iets opgestuurd wordt, staat niet bij wat precies, ga uit van de 2 ontvangers. Mijn 2e vraag was ook of er nog enigszins compensatie voor deze frustratie komt, hetgeen mij veel tijd, belkosten en irritatie heeft gekost.  Zou prettig zijn om hiervoor bijvoorbeeld als pleister op de wonden korting op videoland of fox sport of iets te krijgen, aangezien ik dit naast het 4k pakket ook nog afneem. In ieder geval IETS ter compensatie van deze ellende. 

 

Ben uiteraard blij dat de kastjes nu zijn verzonden, maar verwacht na zoveel ellende, wat startte bij de medewerker die iets beloofde en  dat niet nakwam toch een service-pleister. 


Gisteren inderdaad 2 ontvangers ontvangen, nou dat is dan na een hoop ellende eindelijk goed gekomen. Alles werkt, al moet ik zeggen dat het in eerste instantie vrijwel geen verschil was met de andere ontvangers, behalve dat het niet meer vast liep, maar wel wat traag bij het zappen. Na een update voor de nieuwe bluetooth afstand bediening te hebben ontvangen, lijkt het allemaal iets vlotter te gaan bij het zappen.

Blijf nog wel bij mijn mening dat het wat zwak is, dat KPN geen enkele reactie heeft gegeven om de ellende en de verloren tijd, en het urenlang bellen niet tegemoet lijkt te komen. Ook al was het maar Amazone Prime van 2.95 voor een jaartje gratis te leveren.  Jammer weer en niet echt de beste service naar de klant…. Ook mij heeft deze ellende geld, tijd en frustratie gekost.

Maargoed, de apparatuur is binnen en nu maar zien verder….


Nou, ma een weekje in gebruik is de traagheid nog steeds aanwezig. Ietsje minder misschien maar nog wel aanwezig. Nu blijkt dat hier mega veel klachten over zijn en ook de updates landelijk hiervoor nog niet blijken te werken of zelfs weer uitgesteld zijn... Kpn deed naar ons alsof ze dit voor het eerst hoorden terwijl het al een zeer bekend probleem was en nog steeds is. Beetje misleid dus. Ook over mijn voorstel voor enigszins coulance is niemand op terug gekomen. Abonnement nu definitief verlengt en zoek het maar uit verder. Cijfer voor service is dan wat mij betreft ook een 4 ( op schaal van 10). Jammer, want met een beetje begrip en tegemoetkoming had het ruim voldoende tot goed kunnen zijn. Tsja, zo hou je op lange termijn weinig klanten over KPN, aangezien Ziggo wel alles uit de kast trekt om de klant tevreden te houden.


Hoi @VanOenen, de softwareupdate om de ontvangers weer sneller te maken is helaas nog even uitgesteld maar moet zeker weten nog komen!
Ik begrijp goed dat je ontevreden bent over de gang van zaken, dit wordt uiteraard ook meegenomen. Helaas kan ik je daar geen vergoeding voor aanbieden.
Mocht je verder nog vragen hebben weet je ons te vinden!


Nog steeds geen enkele reactie van KPN en de ellende met de ontvanger s wordt alleen maar meer!!! 

Soms zapt ie niet eens meer naar een ander kanaal, dan moet ie eerst uitgezet worden. Geluid hapert aan alle kanten en KPN heeft het nog steeds over een update die eraan moet komen om alles op te lossen. Wat een drama bedrijf is dit geworden zeg!!! 

Hebben hun eigen apparatuur totaal niet meer onder controle. 

Bellen met klanten service heeft ook geen zin meer aangezien de meiden daar meer verstand hebben van nagels lakken...


Die laatste regel dan pfff was dat nou echt nodig.


Na uren bellen en veel frustratie en onvriendelijk behandeld te zijn komen er vanzelf zulke conclusies. Als ik voor de zoveelste keer het verschil tussen een modem en een tv ontvanger moet uitleggen…. 

Tsja, misschien niet nodig maar wel bloed irritant als je bij de klantenservice eerste lijn, voor de X keer alles opnieuw moet uitleggen. 

 

 


Zijn de ontvangers direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed?


Alles is bekabeld aangesloten, dus dat is het niet. En alle overige checks zijn ook gedaan. Zag vandaag dat er weer een poging gedaan wordt met wederom een nieuwe update om problemen op te lossen. Heb die nog niet binnen, maar laat me verrassen...


Het gaat ook niet om een lokaal of individueel probleem, maar om een landelijk probleem waar heel veel klanten last van hebben. Google het maar eens en dan zie je wel wat de omvang is van dit probleem.…

 


Zo, nu weer een jaar later en kpn heeft (zoals verwacht) totaal niets laten horen. Ook wordt je nergens over terug gebeld en laten ze het lekker zo verder lopen. Ook de zogenaamde bluetooth afstand bedieningen zijn zeker geen bluetooth aangezien je hem echt moet richten naar de kastjes en zeker niet werken onder een deken, zoals dat met bluetooth wel zou moeten . Aangezien een kleine 100euro per maand wel erg veel geld is met best veel klachten, toch maar besloten naar Ziggo over te stappen. Dus na best veel jaren, zeg ik Goodbye KPN!Â