Skip to main content

Beste KPN,

Uit eerdere topics maak ik op dat het bij KPN nu niet kan om Engels commentaar te krijgen als je naar Ziggo Sport Golf kijkt, terwijl dit via Ziggo wel kan.  Dit is heel vervelend, want het Nederlandse commentaar is gewoon niet zo goed. Zeker als je het vergelijkt met het Engelse commentaar van o.a. Nick Faldo (een van de beste Europese golfers ooit). Ik heb speciaal voor golf en Formule 1 een aanvullend TV-abonnement afgesloten en het feit dat Engelse commentaar niet beschikbaar is (en bij Ziggo wel) zou voor mij reden zijn om over te stappen naar Ziggo.

Is het misschien wel mogelijk om via online TV kijken wel Engels commentaar te kunnen krijgen? Met andere woorden: dat aan online TV wel het Engelse taalspoor wordt toegevoegd. Ik zou dan golf toch met het goede, Engelse commentaar kunnen kijken en zelfs naar mijn TV kunnen streamen. Dat zou het nadeel/probleem voor veel mensen kunnen verhelpen, want ik ben niet de enige die ontbreken van Engels commentaar als een gemis ervaart.

Bij voorbaat dank.

 

 

 

 

 

Ik heb ook al meerdere keren gevraagd om te kunnen kiezen uit meerdere geluidssporen. Dat heeft tot nu toe niets opgeleverd. Maar het zou wel mooi zijn als dit kan.


@Birdie Eagle Op dit moment is er helaas zowel via de ontvanger als de iTV Online geen optie om te kunnen kiezen uit verschillende talen. Ik zal je verzoek doorgeven aan de ontwikkelaars maar eerlijkheidshalve moet ik je zeggen dat ik niet verwacht dat dit op korte termijn zal veranderen. Bedankt voor je feedback en als ik nog iets voor je kan betekenen dan help ik graag!


Ik ga ook overstappen als dit niet snel toegevoegd wordt.


@Remco_  is there any update on this? Why is it that regular television is in it‘s original language but for sport it has Dutch commentary? Wouldn’t it be simpler to leave it as the original language and add subtitles? Or alternatively, just have the option to switch languages as mentioned above? Seems like the service is stuck in 2010.

Is there any plan to have this updated?

 

 


@Bill J

DUAL sound ( NL / other) wil not be added with KPN TV. It's technically not supported with IPTV. Only a provider which delivers via DVB-C can add dual sound.

Via the app it even is only Dutch at Ziggogo.


Technisch zou het wel mogelijk zijn via IPTV.

Ik weet niet of de hardware van KPN het ondersteund. 

En de vraag is ook, hoeveel belangstelling is hiervoor.  (zelf denk ik heel erg weinig). 


In ieder geval ik wel.


i’ve just switched from ziggo, with ziggo, most live sports events, you can choose dutch or original commentary from the broadcast, with the exception of the premier league, disappointed is an understatement to find that KPN doesn’t offer this service


KPN has only one soundtrack with all their channels. Disappointing indeed.👎


@citizenblue

IPTV doesn't support multi channel sound. 

DVB-C does. So only cableproviders kan support that.

Did Ziggo have it on the Ziggo Sport channels via ZiggoGO ?

Ziggo Sport themselves also don't have an Englisch soundchannel on their channels: https://go.ziggosporttotaal.nl/live .

By the way: With your Ziggo Sport subscription at KPN you can make an account on ziggosport.nl. There is also Dutch only. Unless they don't have a commenter available. Then it's usualy Englisch.


Neem sowieso een aanvullend abonnement op Golf TV! 
 

Want, wil je zoveel mogelijk golf zien? 

De beste optie is een abonnement nemen op Golf.tv, de streamingdienst die Discovery is gestart nadat de overeenkomst met de PGA Tour was beklonken. De kosten zijn ongeveer acht euro per maand.  

 

Welke toernooien zendt Ziggo Sport Golf nog uit in 2022?

Schrijf je even mee? Live alles van de DP World Tour (voorheen European Tour), de vier majors bij de mannen (Masters, PGA Championship, US Open en The (British) Open, The Players, de World Golf Championships, de Presidents Cup en dus tien reguliere toernooien van de PGA Tour. Vier majors bij de vrouwen worden ook live uitgezonden en een aantal reguliere toernooien van de LPGA, het circuit waar Dewi Weber en Anne van Dam (vooralsnog beperkt speelrecht in 2022) actief zijn. Naast veel live golf zendt Ziggo Sport ook ruime samenvattingen uit van alle toernooien van de PGA Tour, Champions Tour, Korn Ferry Tour, Challenge Tour, LPGA Tour, magazines (denk aan PGA Tour The Cut) en official films van de grote evenementen.  

 

Kan je al die toernooien ook zien op Golf.tv als je een abonnement neemt?

Nee. Golf.tv heeft voor Nederland alleen de uitzendrechten van de PGA Tour en de DP World Tour, niet van de majors (m/v), de World Golf Championships, Presidents Cup en de LPGA