Skip to main content

Pfff Al drie weken geleden espn aangevraagd.

dit ging in eerste instantie goed met de vermelding dat het 10 minuten kon duren

en in behandeling was.

inmiddels de 6e telefoniste aan de lijn wat me beloofd dat het geregeld gaat worden.

Heeft iemand een oplossing hoe ik dit geregeld kan krijgen ???

Beste @Twintop,

Er is een storing gaande met zenderpakketten, er is veel vraag naar Ziggo Sport i.v.m. de formule 1. Omdat RTL Duitsland geen formule 1 meer uitzendt. Hieronder kun je naar de pagina van die desbetreffende storing, en daar kun je verhaal ook kwijt. En de ontwikkelingen van de storing nalezen:

 


Beste @Twintop,

Er is een storing gaande met zenderpakketten, er is veel vraag naar Ziggo Sport i.v.m. de formule 1. Omdat RTL Duitsland geen formule 1 meer uitzendt. Hieronder kun je naar de pagina van die desbetreffende storing, en daar kun je verhaal ook kwijt. En de ontwikkelingen van de storing nalezen:

 

Ik heb dit 21 februari aangevraagd ,”er staat in behandeling , dit kan 10 minuten duren” 

ik wacht nu al 21 dagen !!!


Hallo @Twintop ,

Ik adviseer je om het eens via de chat te proberen.

 

De chat bereik je via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 


@Twintop 

Heb je nog contact met KPN kunnen opnemen via de chat? Heb je inmiddels ESPN? 


@Twintop

Heb je nog contact met KPN kunnen opnemen via de chat? Heb je inmiddels ESPN? 

Ik ben vandaag gebeld door kpn , ook deze man wist niet hoe dit op te lossen.

ging het voor me navragen en zou later deze week mij een terug koppeling geven.

ik begin de hoop langzaam op te geven.


Hoi @Twintop,

Ik lees met je mee, laat ons weten of mijn collega opnieuw contact met jou opneemt! 


Hoi @Twintop,

Ik lees met je mee, laat ons weten of mijn collega opnieuw contact met jou opneemt! 

Hoi Hanna,

ik heb niks meer gehoord en espn hangt nog steeds vast 


Hoi @Twintop,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zou je voor mij jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode en huisnummer? Dan ga ik voor je aan de slag. 


Hoi @Twintop,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zou je voor mij jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode en huisnummer? Dan ga ik voor je aan de slag. 

Done , ik hoop dat je me kan helpen


Hoi @Twintop,

De order is volledig vastgelopen. Ik heb een aantal dagen gewacht want in sommige gevallen valt deze vanzelf uit zodat hij opnieuw geplaatst kan worden, of loopt de order door. In jouw geval gebeurt dat helaas niet. Ik ga voor jou een ticket aanmaken voor de achterliggende afdeling. Ik houd je op de hoogte!


Hoi @Twintop,

De order is volledig vastgelopen. Ik heb een aantal dagen gewacht want in sommige gevallen valt deze vanzelf uit zodat hij opnieuw geplaatst kan worden, of loopt de order door. In jouw geval gebeurt dat helaas niet. Ik ga voor jou een ticket aanmaken voor de achterliggende afdeling. Ik houd je op de hoogte!

Hoi @Hanna_ 

sinds vandaag doet espn het , heel erg bedankt voor je hulp

virtueel bosje bloemen voor jou :thumbsup:


@Twintop, erg fijn om te horen dat jij nu kan kijken naar ESPN. Hopelijk kan jij ook snel genieten van wedstrijden van jou favoriete cluppie!