Skip to main content

Nu het voetbal is begonnen is het geweldige beelden op ESPN ultra HD.😃👍👍

Geniet ervan @cornelis48 :thumbsup_tone2:

Nu is Ajax bezig op deze zender en je krijgt genoeg doelpunten te zien. 

Hopelijk wordt de zender ESPN ook op Digitenne ooit vrijgegeven voor alle abonnee's.  

Maar goed, ik kijk veel meer naar wielrennen en dat is gelukkig nog wel op diverse zenders te zien zonder bijbetaling. 


Ja het ziet er goed uit! 😉 @Noordzee sorry dat gaat het niet worden bij Digitenne! 😜 Je moet overstappen naar ITV helaas! 😁🙈

😂😂


Mee eens, het mag dan geen echte UHD zijn, maar het beeld is stukken mooier dan kanaal 221
Ik denk dat @wjb gelijk het pakket activeert als hij het beeld ziet. :grinning:


Mee eens, het mag dan geen echte UHD zijn, maar het beeld is stukken mooier dan kanaal 221
Ik denk dat @wjb gelijk het pakket activeert als hij het beeld ziet. :grinning:

@huistijger je mag @wjb niet zo plagen! 😜


Als ik het goed heb, is het 1080P50

Dus denk ik dat het de originele stream is en dan is het beeld altijd veel mooier dan de gecomprimeerde stream van 7 MB.

Zie ook de glasvezel kanalen 661-670, jammer dat nog steeds niet alle kanalen in de originele stream beschikbaar zijn. KPN krijgt ze wel in de originele stream binnen.

 

Weet iemand wat de stream van dit UHD ESPN kanaal is?

Ik kan het niet zien, heb geen 4K


Als ik het goed heb, is het 1080P50

Dus denk ik dat het de originele stream is en dan is het beeld altijd veel mooier dan de gecomprimeerde stream van 7 MB.

Zie ook de glasvezel kanalen 661-670, jammer dat nog steeds niet alle kanalen in de originele stream beschikbaar zijn. KPN krijgt ze wel in de originele stream binnen.

 

Weet iemand wat de stream van dit UHD ESPN kanaal is?

Ik kan het niet zien, heb geen 4K

Kanaal 694


dan moet je een 4k abonnement nemen.  Maar het ligt eraan wat je heb voor snelheid . ikzelf heb glasvezel aansluiting. 😀👍


 

...


dan moet je een 4k abonnement nemen.  Maar het ligt eraan wat je heb voor snelheid . ikzelf heb glasvezel aansluiting. 😀👍

 

Zie ook in mijn handtekening.

Ik heb glasvezel FTTH 100/100 en heb ook de glasvezelkanalen 661-670 (originele stream van 12,5 MB)

Maar ik heb nog geen 4K tv.

Maar 1080P50 kan ook op elke HD (1080) televisie en hoort niet in een 4K pakket. 

@wjb , je hebt gelijk, 4K pakket met 1080 materiaal mag niet 4K pakket heten.