Skip to main content

Een via de decoder opgezegd abonnement blijft ‘hangen’ met de melding ‘dit kan 10 minuten duren'.

Deze melding staat er al meerdere dagen. Ook via Mijn KPN de melding ‘Wijzigen niet mogelijk'.

 

 

 

Hier hetzelfde probleem met Videoland, opgezegt op 20 Juli.  Je raadt het al ook nog in behandeling. Zo vaak achteraan gebeld, heeft geen enkele nut. Het standaard antwoord krijg je. Zijn er mee bezig, je bent niet de enige. Laats ze eerst dit probleem bij iedereen oplossen ipv zo te handelen


En des te onhandiger als je nog meer pakketten wilt opzeggen, dan kan dan namelijk niet voordat de vorige order er doorheen is.


Hoi @TsunamiDream en @DaanJonker : Is het ondertussen gelukt?


@Erwin_  Nee, helaas niet. Ook via mijn KPN blijft de melding “

Uw wijziging wordt verwerkt. Nieuwe wijzigingen zijn tijdelijk niet mogelijk.”


@TsunamiDream : het zenderpakket dat je probeert te verwijderen is inderdaad ergens vastgelopen.

Ik heb geprobeerd de order te annuleren maar dat lukt niet. Hiermee is het een complexer issue geworden en heb ik de hulp van derden nodig. 

Ik heb een ticket namens jou aangemaakt. Helaas is de doorlooptijd van deze problemen érg lang. Je moet dan aan maanden denken :-(

Ik hoop uiteraard dat ze dit sneller oppikken maar ik wil het in ieder geval al wel benoemd hebben. 


@Erwin_  Nee nog niet, weer gebeld. Het kan wel 2 weken duren is mij verteld. Hopelijk komt er wel iets tegen over te staan


@Erwin_  Dan is mijn 1 ding duidelijk, dat ik geen Espn nemen kan, wat een goed bedrijf dit. Anders maar over stappen naar een andere provider die het wel snel kan leveren


@TsunamiDream : het zenderpakket dat je probeert te verwijderen is inderdaad ergens vastgelopen.

Ik heb geprobeerd de order te annuleren maar dat lukt niet. Hiermee is het een complexer issue geworden en heb ik de hulp van derden nodig. 

Ik heb een ticket namens jou aangemaakt. Helaas is de doorlooptijd van deze problemen érg lang. Je moet dan aan maanden denken :-(

Ik hoop uiteraard dat ze dit sneller oppikken maar ik wil het in ieder geval al wel benoemd hebben. 

Meerdere maanden? Ik ga uit van een verlate 1 april grap.

En ondertussen meerdere maanden Film1 en het Pluspakket ongewenst door laten lopen? 

Jammer dat ik zo negatief ben, maar gelukkig zijn wij contractsvrij sinds juli :disappointed:


@TsunamiDream : het zenderpakket dat je probeert te verwijderen is inderdaad ergens vastgelopen.

Ik heb geprobeerd de order te annuleren maar dat lukt niet. Hiermee is het een complexer issue geworden en heb ik de hulp van derden nodig. 

Ik heb een ticket namens jou aangemaakt. Helaas is de doorlooptijd van deze problemen érg lang. Je moet dan aan maanden denken :-(

Ik hoop uiteraard dat ze dit sneller oppikken maar ik wil het in ieder geval al wel benoemd hebben. 

Meerdere maanden? Ik ga uit van een verlate 1 april grap.

En ondertussen meerdere maanden Film1 en het Pluspakket ongewenst door laten lopen? 

Jammer dat ik zo negatief ben, maar gelukkig zijn wij contractsvrij sinds juli :disappointed:

Ze jagen de klanten wel weg, maar we zijn niet de enigste gelukkig. Ga zo door KPN.  Jaag je klanten maar weg, naar de concurrentie. Chapeau en dat in deze tijd, wat staat er voor compensatie tegen over van jullie kant @Erwin_ 


@Erwin_  Heel vreemd dat het ineens stil blijft aan de andere kant van jullie. Zegt mij al genoeg, dat het een hele grote bende is bij jullie op dat gebied. Telefonisch heeft ook geen nut, het is maar hopen dat alles op tijd opgelost wordt. Volgende week begint de competitie, kan ik niet kijken via Espn compleet omdat eerst Videoland moet verwerkt wezen. Hou mijn hart vast hoelang dit nog duren gaat. Een zeer ontevreden klant


@Erwin_ 

Ik zie dat er ondertussen meerdere topics zijn met dezelfde klachten. Het is compleet belachelijk dat dit waarschijnlijk maanden gaat duren. En ondertussen lopen de abonnementen gewoon door.

Gelukkig heeft Ziggo eindelijk onze nieuwbouwwijk aangesloten, met een mooie aanbieding. 
Jammer, maar de klanten staan bij KPN nog steeds niet op de eerste plaats 🤮


Uiteraard stuur ik de signalen dat ‘dit ons klanten kost’ door. Geloof mij, ik word ook allesbehalve vrolijk van deze situatie. 


Ik merk dat het is opgelost!

Toch eerder dan verwacht.  Dank!