Skip to main content

Hallo,

Ik ben pasgeleden verhuisd en heb het abonnement van mijn vorige bewoonster overgenomen. 
Ik heb het abonnement samen met mijn bovenbuur. Maar alleen mijn bovenbuur heeft een Tv kastje…

De vorige bewoonster zei dat ze het kastje van haar ouders altijd heeft gebruikt en geen kastje van jullie heeft gekregen. 
Echter betekent dat, dat ik nu geen kastje heb, terwijl ik wel betaal. 
Ik weet niet hoe ik dit anders kan vragen dan hier… maar bij alles wat ik op mijn aanvraag op mijn KPN app, moet ik extra bijbetalen, terwijl me dat niet helemaal de bedoeling lijkt als ik voor iets betaal wat ik nooit heb gehad…

Hopelijk kunnen jullie me hiermee helpen.

Alvast bedankt voor de moeite.

 

Groetjes,

Rachelle

Kan je met één abonnement 2 adressen bedienen? 


Wat staat er in de overeenkomst/contract,, 1 of 2 kastjes, bij twee zal ze er 1 terug moeten geven, maar ben jij nu de contracthouder of de bovenbuur.

En Ja @HTS , met 1 abonnement kun je zelfs tot 6 adressen bedienen met een TV kastje, dat is de maximale hoeveelheid als je de goede aansluiting hebt, enige beperkende factor is de afstand van ongeveer 100 meter rond het modem (maxlengte Lan kabel), ook al kan je die ook nog wel wat oprekken als je switchen gaat gebruiken.


Betaald u het volledige abonnementsgeld? Uw bovenbuur betaald niets, maar heeft wel het tv kastje? ... lullig ... hoe heeft u daar überhaupt mee akkoord kunnen gaan?

Waar komt de kabel binnen? Bij u? Of bij uw bovenbuur? En op welk adres staat het abonnement geregistreerd? Op dat van u of dat van uw bovenbuur? Of hebben jullie samen 1 adres?

Een 2de kastje kost uiteraard extra geld. Lijkt me logisch. Besef wel dat als je 2 kastjes hebt, op 2 verschillende adressen, dat je elkaar opnames kan zien / verwijderen. Hier is niets aan te doen.


De vorige bewoonster zei dat ze het kastje van haar ouders altijd heeft gebruikt

Dan keek zij ook via het ITV abonnementsnummer van haar ouders en niet het ITV-abonnementsnummer wat bij het abonnement hoort op je adres. 

Is het nu een Alles in 1 Instap abonnement? Daar zit 1 ontvanger bij en die heeft de bovenbuurvrouw al (ik neem toch aan dat ze wel de kosten deelt met je?????).
Je kunt een extra ontvanger aanvragen, maar die kost uiteraard dan wel € 5 per maand extra binnen het abonnement.

Je kunt zonder extra maandkosten op een tv kijken met een Chromecast. Dan gebruik je de KPN ITV app in je telefoon en kijk je op een tv.

Ik neem aan dat je wel het ITV-abonnementsnummer en de ITV pincode weet? Zowel om een extra ontvanger aan te sluiten als evt. de app aan te melden.