Skip to main content

Beste KPN,

Mijn laatste factuur (*********) klopt niet. 

Ik heb 1 maand gebruik gemaakt van een gratis proefperiode van 3 maanden mbt pluspakket. Maar op de factuur zijn er toch kosten gerekend (terwijl t gratis was). Kan je dit voor mij corrigeren, retour betalen?

Mijn KPN klantnummer is ***********.

 

Dankjewel.

*Admin: Gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hallo @JansenAL heb je na die maand het pluspakket wèl opgezegd via de tv-decoder of via MijnKPN? Of gewoon niet meer naar de pluszenders gekeken.

Als het je opgezegd hebt moet je ook een bevestigingsmail hebben ontvangen en zou je nu niet meer naar de pluszenders kunnen kijken.

 

 


Beste Jan,

 

Via de tv-decoder heb ik het opgezegd. En kan ook niet meer naar het pluspakket  kijken...


Hallo @JansenAL , vul in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer en klantnummer in dan komt een moderator er op terug.

 


Jan, dankjewel voor je hulp.

Ik heb mijn profiel gewijzigd en alles er ingezet. Ik wacht het bericht vd moderators af.


Hoi @JansenAL, welkom op het forum! Ik heb je facturen even nagekeken. De 6,12 van de laatste factuur klopt inderdaad niet. De omrekening van het uitzetten van het pakket is niet helemaal goed gegaan. Echter op de factuur hiervoor, heb je 10 euro teruggekregen terwijl dit ook niet had gemoeten. Je pakket kost 53,86 per maand. De vorige factuur was 43.23, de laatste 59.98. Deze gedeeld door 2 heb je 51.61 betaald afgelopen 2 maanden. Dat is dus minder dan wat je eigenlijk had moeten betalen. De volgende factuur zal gewoon weer 53.86 zijn!