Skip to main content

Hoi, ik heb eenmalig uitstel voor mijn factuur en ik moet betalen voor de 29e maar stel ik betaal hem de 3e krijg ik dan extra kosten of blokkade??

Hallo @Hoi22345 , je betaalt via aut.incasso toch, net als ieder ander, dan wordt het gewoon afgeschreven.

Lukt de afschrijving niet of je betaalt handmatig later dan loop je een groot risico afgesloten te worden omdat je je niet aan de gemaakte afspraken houdt.

 


Een eenmalig uitstel is een afspraak. Als je je daar niet aan houdt, dan loop je het risico van blokkade én extra (heraansluiting) kosten !! En als de factuur van de nieuwe maand ook al weer klaarstaat, zal je die ws. ook meteen moeten betalen vóórdat de blokkade wordt opgeheven.


Hallo @Hoi22345, welkom op het KPN forum. Lukt het een keer niet om je factuur op tijd te betalen? Je mag bij ons éénmalig de factuur een keertje later betalen. Dit kan tot maximaal een maand na de datum van de factuur. Op die datum maak je het bedrag aan ons over. Je ontvangt hiervoor een e-mail met een iDEAL-link. De afspraakdatum voor uitgestelde factuur kan niet worden uitgesteld. Helaas. Je loopt hiermee het risico dat je tijdelijk wordt geblokkeerd :(

Ps. zorg er ook altijd voor dat de automatische incasso kan worden overgeboekt. Wanneer deze wordt gestorneerd vervalt de afspraak voor de uitgestelde betaling alsnog. 


Reageer