Skip to main content

Ik kan in de KPN tv+ app op iOS en iPadOS geen teamselectie maken om vervolgens pushmeldingen te selecteren. Ik kan klikken op een team maar dan lijkt de selectie niet te lukken. Als ik op doorgaan klik volgt het scherm waar je een selectie van pushmeldingen zou moeten krijgen maar in dit scherm is geen selectie te maken.

Zijn er iOS gebruikers die dit ook ervaren op de “ontdek” tab?  Begin nu serieus aan mijzelf te twijfelen of ik iets heel simpels over het hoofd zie of dat hier sprake is van een bug in de iOS app.

Hallo @Roy74 ,

Ik heb het net getest op mijn IPhone SE en daarop werkt het. Wel snel weer uitgeschakeld want ik zit helemaal niet te wachten op pushberichten. 

Bedankt voor het testen @Noordzee. Ik zou bijna gaan geloven dat ik simpelweg iets niet goed doe. Op de ontdek tab kies ik bijvoorbeeld het team Nederland en dan zie ik niet dat deze geselecteerd wordt of zo iets. Ook het hartje rechtsboven niet. Ik kan wel op doorgaan klikken en dan staat er dat de teams zijn toegevoegd maar dat is dus niet zo. Ik kan ook geen pushmeldingen schuifjes zien. Die pop-up is verder leeg. Dit op iPadOS en iOS (13 mini)

Zie jij op de tab ontdek tab dan ook teams bij je favorieten staan? En krijgt het team blokje een andere kleur als je deze selecteert in het selectiedeel?

Het hartje werd rood. En ik zag dat mijn team geselecteerd werd. 

Het hartje werd rood. En ik zag dat mijn team geselecteerd werd. 

Dank je. Dan lijkt het een bug want dat zie ik niet gebeuren. Kan wellicht wat met de schermgroottes te maken hebben. Bij Somfy had ik een vergelijkbaar probleem dat na wat updates spontaan is opgelost.

Wellicht kan een moderator dit melden bij het app team.

Reageer