Skip to main content

Ik heb een lijst met favoriete zenders.

Nooit geen problemen meegehad maar sinds de laatste update gebeurt  het regelmatig dat  ik in de tv gids de lijst van alle zenders krijg. Mijn favorieten zijn er nog wel maar die moet ik dus weer selecteren.

Ik moet wel opmerken dat ik mijn toestellen regelmatig helemaal uitzet dus stroomloos maak. Voorheen heb ik dit probleem echter nooit gehad al stonden ze dagen uit.

U haalt ze van de spanning af (in de volksmond stroom genoemd).

Wat is de reden dat u dat doet?

Het is niet echt nodig, en de updates die 's nachts worden gedaan, krijgt u nu via het aanzetten.

En hij start opnieuw op, wat tijd kost en ook de instellingen in de war kan sturen (soms).

 

Ze gebruiken aan en in standby ongeveer 5 watt. Dus 1 KWH is ongeveer 200 uur of te wel ongeveer 8 dagen of te wel 3,7 KWH ongeveer 0,60 Eurocent per maand, als hij 24 uur aanstaat.  (1 KWH wel duur berekend hier voor de zekerheid).

Dat bedrag bespaar je niet, omdat je zo wie zo de decoder tijdens tv kijken aan hebt staan. Dus dat moet je van de berekening nog afhalen. 

 

Een moderne TV gebruikt minder dan 0,5 watt en dus minder dan € 0,05 cent per maand.

 


Hoi @John Bo,

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jouw zenderlijsten zomaar verdwijnen. Heb je al geprobeerd de software opnieuw in te laden? Dan zou het probleem niet meer voor moeten komen.