Skip to main content

Twee opmerkingen over de iTV app voor iPad (versie 7.3.1)

  1. Ik wil feedback geven, geef aan dat de app beter kan, ik geef aan dat ik wil vertellen wat er beter kan, dan komt er een formulier waar ik alleen mijn e-mailadres kan intikken, maar niet wat er dan beter kan. Dat schiet niet op, natuurlijk.
  2. Ik wil een opname uit een setje serie-opnames verwijderen. Ik klik op de drie puntjes, dan komt er een menuutje met “meer info” en “verwijder opname”. Als ik dan op “verwijder opname” klik, gaat het menuutje weg en blijft de opname gewoon staan. Verwijderen werkt dus niet.

@yrozijn Welkom op het forum. 

  1. Als het goed is dan kun je in de app voordat je je e-mailadres moet invullen al aangeven wat er beter kan. De feedback zou dus aangegeven moeten kunnen worden voor je je e-mail invult. 
  2. Lukt het wel om individuele opnames te verwijderen via de app? Hier zijn problemen mee geweest, maar deze zouden al opgelost moeten zijn. 

  1. O wacht, als ik eerst een aantal sterren geef komt er een veld waar ik wat kan intikken. Had ik niet gezien omdat ik niet de behoefte had om sterren te geven. Dat mag wel wat duidelijker, dan.
  2. Nee, ook losse opnames verwijderen lukt niet in de app.

     


@yrozijn Vreemd dat het niet lukt om opnames te verwijderen, naar mijn weten zou dit probleem al opgelost moeten zijn. 

Zie dit topic. Lukt het wel om opnames te verwijderen via de tv ontvanger? 


Ik zie de puntjes, en een optie “verwijder opname”, maar als ik daarop klik verdwijnt het menuutje maar gebeurt er verder niets. Als ik klik op “Meer info” doet hij wel wat, dus daar ligt het niet aan.

Opnames verwijderen via de tv-ontvanger gaat wel gewoon.

 


@yrozijn Deze situatie zou dus opgelost moeten zijn. Is het probleem er ook na het uitloggen en opnieuw inloggen? 

Mocht dat het probleem niet oplossen, is de app ook al eens verwijdert en opnieuw geïnstalleerd? 


De app verwijderd van de iPad, opnieuw geïnstalleerd en opnieuw ingelogd. Verwijderen van een opname lukt nog steeds niet.


@yrozijn Ik ga je gegevens doorzetten naar 1 van mijn collega's, Ik durf namelijk niet te zeggen waar het aan ligt! Zodra ik terugkoppeling heb zal ik het hier laten weten!