Skip to main content

Hallo KPN,

Altijd weer een zoektocht naar jullie servicenummer, maar niet te vinden dus dan maar zo. Op mijn laatste factuur staat driemaal dezelfde film die afgerekend is binnen een tijdsbestek van 20 minuten. Dit is veroorzaakt doordat de film niet wilde afspelen via de laptop en ik - na te zijn ingelogd via een andere device -  de betaalde film niet in mijn profiel terug kon vinden. Ik verwacht niet dat ik nu ook driemaal voor deze film hoef te betalen en hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,

Rob

Hoi @RobertoGnocchi 

Het gratis nummer van de KPN is 0800 0402

Wil je hier wachten op antwoord
Vul dan even klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan weten ze wie je bent.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Goedemiddag @RobertoGnocchi, welkom op het forum!

Drie keer dezelfde film in rekening brengen lijkt me wat overbodig. :sweat_smile: Goed dat je er melding van maakt! Heb je het inmiddels telefonisch geregeld, of kan ik je nog helpen? Als dit laatste het geval is, zou je dan de volgende gegevens nog in je forumprofiel willen invullen:
- Postcode en huisnummer
- Naam en geboortedatum van de contracthouder
- Laatste 3 cijfers van je IBAN (bij persoonlijke opmerkingen)

Geef je hier een seintje zodra je jouw profiel hebt ingevuld?


@RobertoGnocchi Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!