Skip to main content

Op 31 december hebben we een video gehuurd op KPN tv kastje 1. De film wilde we na 15 minuten vanaf kastje 2 kijken. Nu blijkt dat we de film op 1 dag 2 keer hebben gehuurd em daardoor ook 2 keer gefactureerd gekregen. 

Graag een credit voor 1 van de 2 berekende films.

Video: Honest Thief - 31 dec. - 16:26
Video: Honest Thief - 31 dec. - 16:44



​​​​​​Admin: topic verplaatst naar juiste board

Goedemorgen @PassieXXX!

Wat onhandig dat de film twee keer gefactureerd is! Ik denk dat je hier het allerbeste even over kunt bellen zodat mijn collega een oplossing met je kan bespreken. Telefonisch ben je over het algemeen sneller geholpen met dit soort zaken. We zijn elke dag tussen 8.00 - 22.00 uur gratis te bereiken via 0800 0402.

Wil je liever dat ik vanaf hier met je meekijk? Dan kan dat ook. Zou je in dat geval je forumprofiel willen invullen met de volgende gegevens: postcode, huisnummer, naam + geboortedatum van de contracthouder en (bij persoonlijke opmerkingen) de laatste 3 cijfers van je IBAN. Geef je een seintje zodra jouw profiel is ingevuld? 


@PassieXXX Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het via de telefonische klantenservice is opgelost. Anders hoor ik het graag!


Hoi Jose,

 

Ik krijg nu pas de notificatie in de mail van jouw reacties. 
 

Bedankt hiervoor en ik zal de klantenservice vandaag bellen.

 

mvg Pascal