Skip to main content

*Helemaal mooi, ik zocht onder tv, en beland blijkbaar bij mobiele abonnementen. Gare site, niet behulpzaam en leid je om naar andere dingen!

 

Hai, ik zoek de formulier voor compensatie vanwege onterechte afsluiting waar ik nu op moet zitten wachten tot ie het weer doet.

Ik ben onterecht afgesloten, zou tot 2x aan toe teruggebeld worden en na 3dgn zelf gebeld en gedaan te hebben, moet ik alsnog wachten tot me verbinding het weer doet. Ik vind dit niet kunnen KPN, onterechte afsluitingen, niet jullie afspraak nakomen maar wel willen dat andere hun afspraken nakomen, en ik heb vernomen van een medewerker dat ik voor die 3dgn vergoed kan worden, maar waar is die formulier?

En waarom moet ik zoveel moeite doen en maar afwachten, terwijl de FOUT BIJ JULLIE LIGT!

Nog even en ik plaats een slechte recensie en stap over naar een ander provider want ik vind dit echt simpelweg niet kunnen gewoon! 

@Sjeanella Welkom op het forum. 

*In dat geval ben ik bang dat op de verkeerde keuze hebt geklikt, ik heb het topic nu alsnog in de juiste categorie gezet. 

Wat vervelend dat je onterecht afgesloten bent, ik zoek graag voor je uit wat ik voor je kan betekenen en of ik helderheid kan geven in deze situatie. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? 

Een formulier voor deze situatie is er niet, deze is er alleen in het geval van een algemene storing


@Rutger_  ik heb me forumprofiel bijgewerkt voor je.

Hoop dat je hiermee voldoende informatie hebt, ik was onterecht afgesloten van vrijdag (hele dag) tot maandag 3uur in de middag. Zou tot 2x aan toe terug gebeld worden, wat ook niet gebeurd is.

De dagen voorafgaand voor ik onterecht werd afgesloten, stoorde en haperde de tv continu en de internet ook. De tv modem viel continu uit en startte zichzelf opnieuw.

En na deze hele gebeuren wilt de Netflix app het niet meer doen. Word er moe van, helaas 😑


@Sjeanella Bedankt voor het invullen van je forumprofiel. 

Ik zie inderdaad dat je afgesloten bent geweest. 

Ik zie ook dat je onder bewind staat en dat er afspraken zijn gemaakt richting ons, wat deze afspraken inhouden durf ik niet te zeggen. Daar weet de bewindvoerder meer van. 

Wat ik wel lees is dat deze afspraken helaas niet (tijdig) zijn nagekomen, vandaar dat je afgesloten bent geweest. Uiteindelijk is er een nieuwe afspraak gemaakt en ben je weer aangesloten. Hier staat dan ook geen vergoeding tegenover. 

Wel zou je Netflix app gewoon moeten werken, welke melding krijg je als je dit probeert te kijken? 


@Rutger_  ik heb geen zin om me verhaal opnieuw te doen. De betaling was op tijd binnen en de afspraken zijn nagekomen. Het is alleen door jullie systeem volgens uw collega, verkeerd geboekt waardoor er dus een bericht in jullie systeem afging dat de betaal afspraak niet was nagekomen. Jullie fout, niet die van mij of me bewind, wat uw collega ook toegaf. En waardoor hij dus zei dat ik recht heb op vergoeding van de 3 a 4dgn dat jullie me onterecht hebben afgesloten.

Ik ben onder bewind gegaan juist om gezeik te voorkomen en alsnog kreeg ik dat. En nu ben ik de hele tijd in discussie met u wat ook tijd en moeite in beslag neemt. Als u voet bij stuk blijft houden dat ik geen recht heb op vergoeding, terwijl de schuld echt bij julli ligt en ik daar de dupe van ben geworden. Ga ik me bewind idd vragen en zeggen over te stappen naar een andere provider want ik vind dit niet kunnen, klaar.

En nee, sinds dat jullie hebben afgesloten doet de Netflix app het niet en heb alles al geprobeerd.

 

 


@Rutger_  ik krijg helemaal geen melding als ik de Netflix app probeer op te starten. Hij gaat op dat Netflix scherm en wanneer hij zogenaamd opstart, sluit ie zichzelf af en gooit het weer op de tv. Dus krijg helemaal geen melding want ik kom er niet eens in